Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:49:09 GMT

نیروی هوایی عراق همگروهی تراکتور شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۷۳۱

نیروی هوایی عراق همگروهی تراکتور شد

نیروی هوایی عراق موفق شد دیدار پلی آف را با موفقیت پشت سر بگذارد و راهی مرحله گروهی شود.

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم های الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق به مصاف هم رفتند که نماینده عراقی ها در ضربات پنالتی از سد حریف خود عبور کرد و جواز حضور در مرحله گروهی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که در استادیوم ملک عبدالله شهر جده برگزار شد، دو تیم الوحده و نیروی هوایی عراق با تعیین تیم آخر گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. در دقیقه 24 پرتاب اوت سلیمان هزازی به یوسف نیاکاته مهاجم فرانسوی الوحده رسید و این بازیکن با استفاده از غفلت خط دفاعی تیم عراقی، دروازه نیروی هوایی را باز کرد.


در این بازی که الوحده موقعیت های بیشتری را به روی دروازه صدرنشین لیگ عراق خلق کرد، بازی با همان تک گل رو به پایان بود که ایمن حسین مهاجم ملی پوش عراقی با یک چرخش زیبا و شلیکی دیدنی، دروازه نماینده عربستان را در دقیقه 91 باز کرد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.


در وقت های اضافی نیز گلی به ثمر نرسید و سرمربی نیروی هوایی با تعویضی جالب توجه، سنگربان خود را در دقیقه 120 از زمین بازی بیرون کشید و محمد صالح دروازه بان جوان و بلند قامت خود را به بازی فرستاد تا او در مقابل ضربات پنالتی، در برابر بازیکنان الوحده بایستد.


محمد صالح که در مقابل 5 ضربه پنالتی حریف قرار گرفت، یک پنالتی را مهار کرد و دو ضربه دیگر را بازیکنان الوحده به بیرون زدند تا در نهایت این بازی در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 به سود نیروی هوایی به پایان برسد.


با این نتیجه، صدرنشین فعلی لیگ عراق و قهرمانی احتمالی این کشور در پایان رقابت های این فصل، راهی گروه دوم شد. گروهی که تیم های تراکتور تبریز، الشارجه امارات و پاختاکور ازبکستان در آن حضور دارند.

 

تراکتور لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور لیگ قهرمانان آسیا نیروی هوایی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ طالب‌زاده به مناسبت فرارسیدن روز معلم در جمع معلمان و اساتید نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش مهم معلم در آموزش و تربیت نسل جوان در کشور با بیان اینکه نگاه کردن به معلمی به عنوان یک شغل، کاملا اشتباه است اظهار داشت: کار و حرفه معلمی شغلی آینده ساز و انسان ساز است، چنانچه بعد از جنگ جهانی دوم دولت‌های غربی، اساتید و علم آن‌ها را در راستای اهداف خود به کار گرفتند و در بخش‌های مختلف از جمله صنعت به موفقیت‌های بسیاری دست یافتند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش معلم در طول تاریخ ایران اسلامی گفت: ما در طول تاریخ معلمان و اساتید بزرگی در حوزه دین و اخلاق داشتیم که اگر به آن‌ها رجوع کنیم بی شک در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های زیادی خواهیم رسید.

امیر سرتیپ طالب‌زاده با تاکید بر نقش آموزش در ۸ سال دفاع مقدس و موفقیت در عملیات‌های مختلف جنگ با بیان اینکه در زمان جنگ تجهیزات ما به دلیل تحریم و نبود قطعه زمین‌گیر بود، اما به دلیل مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد گفت: در زمان جنگ نیروی هوایی و خلبانان ما بسیار عالی جنگیدند و این رزم زیبا و شجاعانه خلبانان نیروی هوایی ارتش در زمان جنگ به این دلیل بود که آن‌ها بسیار دقیق توسط اساتید خود آموزش دیده بودند.  

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به لزوم آموزش‌های اخلاقی بعد از آموزش‌های تخصصی در نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش تخصصی هوایی در کنار آموزش اخلاق، معرفت و نحوه رزم آوری از مهمترین نکاتی است که در مراکز آموزشی به دانشجویان و کارکنان در حین خدمت آموزش و یادآوری می‌شود تا اخلاق را همواره در اولویت و سرلوحه کار‌های خود قرار دهند و این اهداف جزئی جدا ناپذیر از اهداف آموزشی این نیرو است.

دیگر خبرها

  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم