Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@15:55:00 GMT

هانسی فلیک: اگر بازی را دیدید خوش بین باشید!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۸۵۷

هانسی فلیک: اگر بازی را دیدید خوش بین باشید!

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش مقابل پاری سن ژرمن رضایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شبی که موقعیت های گلزنی پرشماری ایجاد کرد، بدشانس بود که در خانه خود با نتیجه 2-3 مغلوب پاری سن ژرمن شد تا شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی نداشته باشد. اما هانسی فلیک معتقد است با این سبک بازی، آنها می توانند به صعود در دیدار برگشت و جبران این نتیجه امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هانسی فلیک گفت: "بایرن مونیخ همیشه 90 دقیقه در زمین می جنگد و این همان کیفیتی است که تیم ما را متمایز می کند. هر روز قادر به استفاده از بازیکنان کمتری نسبت به گذشته هستیم، اما تلاش می کنیم بیشترین بهره از افراد موجود داشته باشیم. البته برخی بازیکنان ناراحت و ناامید شده اند، اما ما باید تغییر شکل داده و این احساس فعلی را به انرژی خود برای بازی برگشت روز سه شنبه هفته بعد تبدیل کنیم.

 

 

حریف با چند موقعیتی که خلق کرد موفق به زدن سه گل شد، اما در ما موقعیت های زیادی داشتیم. امروز می توانستیم نتیجه خوبی بگیریم، اما حملات ما از بازده لازم برخوردار نبود. با این حال از عملکرد و نحوه بازی بایرن مونیخ راضی هستم و ما واقعا فوتبال بازی کردیم.

 

ما موقعیت های زیادی داشتیم، اما سبک بازی ما چشمگیر بود. من علاقه ای به شکست ندارم، اما اگر قرار به باختن باشد نیز حداقل کاش با ارائه چنین فوتبالی شکست بخورید. اگر امروز به بازی ما نگاه کرده باشید می توانید در مورد دیدار برگشت ما در پاریس خوش بین باشید.

 

هم لئون گورتزکا و هم نیکلاس سوله دچار آسیب دیدگی عضلانی شده اند. آنها به زودی مورد آزمایش قرار می گیرند تا مشخص شود ما تا چه مدت قادر به استفاده از این دو بازیکن نخواهیم بود.

 

اشتباه مانوئل نویر روی گل اول پاری سن ژرمن؟ نویر تا به حال بارها دروازه بایرن مونیخ را نجات داده و از نظر من که بهترین دروازه بان جهان است."

بایرن مونیخ هانس فلیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانس فلیک بایرن مونیخ هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در چلسی باب میل پوچتینو پیش نمی‌رود. با وجود تلاش‌های این مربی آرژانتینی برای بهبود شرایط تیمش، اما همچنان شایعاتی در مورد اخراج او در پایان فصل به گوش می‌رسد.

با در نظر گرفتن این موضوع، نام هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، اکنون به‌عنوان یک نامزد محتمل برای جایگزینی همتای خود در چلسی مطرح شده است.

بر اساس گفته کریستین فالک، خبرنگار آلمانی نشریه بیلد، فلیک دوست دارد در لیگ برتر مربی‌‌گری کند و برای این کار به شش تیم بزرگ این لیگ نیم‌نگاهی دارد. او قبل از سرمربی‌گری تیم ملی آلمان با تاتنهام مذاکراتی داشته است.

گزینه چلسی هم بسیار جالب است، چراکه او پس از اخراج فرانک لمپارد از باشگاه، با آبی‌ها مذاکره کرده و بین او و مارینا گرانوسکایا، مدیر سابق چلسی، تماس تلفنی برقرار شده است اما به این دلیل که او در آن زمان در بایرن مونیخ وضعیت خوبی داشت، تصمیم گرفت این پیشنهاد را قبول نکند.

با این حال در آن زمان هم گزینه چلسی برای او جذاب بود و اکنون هم این علاقه وجود دارد. در سمت دیگر آبی‌ها هم می‌دانند فلیک مایل به هدایت این باشگاه است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اخبار جدیدی مرتبط با این موضوع به گوش برسد.

دیگر خبرها

  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!