Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی نمایندگان مجلس معتقدند اگر چه قطعا دولت در رابطه با تحقق شعارهای سال عملکرد قابل قبولی نداشته اما انتظار بسیار زیادی است از دولتی که در انجام حداقل‌ها مغفول و نافرجام بوده بتواند به شعارهای سال رهبری عمل کند. جعل خبر علیه رئیسی و قالیباف در یک روز اولین یارانه نقدی ۱۴۰۰ فردا واریز می‌شود جان باختن ۱۹۳بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته واشنگتن: آماده برداشتن گام‌هایی برای بازگشت به برجام هستیم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند و برهمین اساس رسانه KHAMENEI.IR (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/) از مخاطبین خود دعوت می‌کند تا پیشنهادها، نظرات و ایده‌های خود را برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید از طریق صفحه ویژه‌ی فراخوان به آدر (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/)س farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ ارسال نمایند.

پیشنهادهای دریافت شده پس از دسته‌بندی به مرور منتشر می‌شود و نظرات و راهکارهای مطرح شده برای عملیاتی شدن مشارکت مردمی در عرصه تولید، به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

مخاطبان محترم می‌توانند برای ارسال ایده‌ها به صفحه farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»