Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا روز به روز در دنیا شیوع بیشتری پیدا می‌کند و سازمان بهداشت جهانی و مسئولان هر کشور به مردم توصیه می‌کنند که حتما شیوه نامه‌های بهداشتی خصوصا ماسک زدن و حفظ فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. برخی از مردم، اما این قوانین را زیر پا می‌گذارند و در مقابل تذکر به زدن ماسک رفتار‌هایی عجیب و دور از انتظار از خودشان نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تنبیه عجیب شهروندان بدون ماسک توسط پلیس هند!

به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که راننده اتوبوسی با نشان دادن دست خود که جای دندان روی آن مانده می‌گوید که یکی از مسافران زن اتوبوس در مقابل تذکر به استفاده از ماسک در اتوبوس او را گاز گرفته است. این اتفاق در آلماتی قزاقستان رخ داده، جایی که استفاده از ماسک در حمل و نقل قانونی الزامی و تبدیل به قانون شده و اگر کسی این قانون را رعایت نکند، ملزم به پرداخت جریمه نقدی می‌شود.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از راننده اتوبوس را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است، اپیدمی کرونا بسیاری از کشور‌های جهان را درگیر خود کرده و همه رهبران کشور‌های دنیا با وضع قوانینی سعی در کنترل و جلوگیری از شیوع این بیماری را دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ماسک بهداشتی ماسک زدن ماسک صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است

احمد وحیدی وزیر کشور، در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره مشارکت وزارت کشور در طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که بخش قابل توجهی با تذکر رعایت می‌کنند؛ بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی دلالت می‌کند. این کل ماجرا است که در چارچوب‌های قانونی انجام می‌شود.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی با بیان اینکه فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که حتما بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر ساختارشکنی دارد، تفاوت قائل باشد، گفت: اساس هم همین است که با تذکر آن فرد اصلاح شود. غالب افراد هم با تذکر توجه می‌کنند و رعایت می‌کنند از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به اینکه این مساله یک امر قانونی و مهمی در زندگی اجتماعی است، می‌خواهیم که این موارد را رعایت کنند.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان وظایف وزارت کشور این طرح اجرا می‌شود، گفت: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، طبیعتا باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وی درباره آخرین وضعیت قانون عفاف و حجاب، گفت: هنوز مصوبه نهایی ندارد در مجلس و شورای نگهبان به مراحل انتهایی و ابلاغ نرسیده است.

دیگر خبرها

  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک | ار فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است