Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون «کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست» مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پایش را از بازار مرغ بیرون بکشد؛ دلیل اینکه ما می‌گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی نباید در اختیار دولت باشد، برای این بود که دولت در این مسائل دخالت نکند. سید جواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پیگیری تخلف برخی از مرغ داری‌هایی که نهاده‌های دامی با ارز دولتی گرفته و مرغی وارد بازار نکردند، گفت: حتما وزارت جهادکشاورزی باید با این مرغ‌داری‌های متخلف برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: مرغداری که خوراک و نهاده دامی را با ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته، باید مرغ را با قیمت مناسب تحویل شرکت پشتیبانی امور دام کشور دهد و در بازار عرضه کند.
رئیس کمیسیون «کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست» مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخورد با مرغداری‌های متخلف در جلسه اخیر کمیسیون با وزیر جهاد کشاورزی مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه البته سوء مدیرت دولت باعث آشفتگی در بازار مرغ شد، تصریح کرد: دولت باید پایش را از بازار مرغ بیرون بکشد لذا دلیل اینکه ما می‌گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی نباید در اختیار دولت باشد، برای این بود که دولت در این مسائل دخالت نکند.
ساداتی‌نژاد بیان داشت: به دلیل اینکه دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را تخصیص می‌دهد، خود وارد بازار شده و نه تنها بازار را بهبود نمی‌بخشد بلکه بازار را هم آشفته می‌کند.
وی بیان داشت: البته این آشفتگی‌ها خروجی برای برخی افراد داشت و ممکن است برخی علاقمند بودند واردات مرغ تا مرز ۵۰ هزار تن داشته باشند و خوب ما دیدم که مجوزش هم صادر شد.   بیشتر بخوانید: پرونده «گرانی‌های بازار» و «نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات بخش کشاورزی» به قوه قضائیه ارسال شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی ارز ۴۲۰۰ تومانی بازار مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان اظهار کرد: در این جلسه اعتبارات خوبی برای بیمارستان‌های سطح استان دریافت شد.

وی با بیان اینکه در زمینه بازسازی فاضلاب اصفهان نیز بحث و بررسی صورت گرفت، ادامه داد: در این زمینه نیز تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی در قالب ماده ۵۶ مصوب شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری در جهت خدمت‌رسانی مسائل آموزشی، بهداشتی و درمان و.... در دستور کار است.

کد خبر 6095004

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد