Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب دوم از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست بایرن مونیخ و پیروزی چلسی به پایان رسید. خبرگزاری میزان - روز دوم از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی شب گذشته (چهارشنبه) در حالی با برگزاری دو دیدار همزمان به اتمام رسید که پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی در خانه بایرن مونیخ گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه نهایی برداشت و پورتو در شبی که مهدی طارمی را در اختیار نداشت مغلوب چلسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مهمترین دیدار شب دوم از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی دو تیم بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه آلیانزآرنا شهر مونیخ به مصاف هم رفتند که این بازی تکرار فینال فصل گذشته بود. پاریسی‌ها که به دنبال جبران شکست تلخ در فینال دوره گذشته بودند از همان ابتدا بسیار با انگیزه‌تر از باوارایی‌ها بودند و توانستند در شب درخشان کیلیان امباپه روی پاس گل نیمار در دقیقه ۳ به گل نخست دست یابند. در ادامه نیمار که یکی از بهترین روزهایش را سپری می‌کرد با ارسال یک پاس دیدنی مارکینیوس را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن در دقیقه ۲۸ اختلاف را به عدد دو برساند.

این پایان کار نبود چراکه شاگردان هانسی فلیک توانستند روی ارسال بنجامین پاوارد در دقیقه ۳۷ و ضربه سر دیدنی ماکسیم چوپوموتینگ اختلاف را به حداقل رساند. در نیمه دوم بایرن باتوجه به شرایط میزبانی توانست سوار بازی شود و در دقیقه ۶۰ توماس مولر بازی را در عدد ۲ به تساوری رساند، اما امباپه در دقیقه ۶۸ با دبل خود حساب کار را ۳ بر ۲ به سود پاری‌سن‌ژرمن کرد تا کار باوارایی‌ها برای صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان بسیار دشوار شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم پورتو در ورزشگاه سانچز پیسخوآن شهر سویا در حالی میزبان تیم چلسی بود که در این بازی مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و در پایان ۹۰ دقیقه این آبی‌های لندنی بودند که موفق شدند با گل‌های میسون مونت و بنجامین چیلول در دقایق ۳۲ و ۸۵ به یک پیروزی ارزشمند دست یابند تا توخل و شاگردانش با خیالی آسوده در بازی برگشت به مصاف طارمی و هم تیمی‌هایش برود.   بیشتر بخوانید: لیندلوف: با ذهنیت کسب پیروزی به مصاف گرانادا خواهیم رفت

انتهای پیام/ 

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ چلسی پورتو مهدی طارمی پاری‌سن‌ژرمن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا پورتو لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ چلسی پورتو مهدی طارمی پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید

داور فرانسوی جدال حساس آلیانتس آرنا را سوت خواهد زد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دقایقی قبل، یوفا تیم داوری دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید را معرفی کرد و مشخص شد که کلمن تورپن فرانسوی این جدال حساس را سوت خواهد زد.

سابقه کلمن تورپن در فصل جاری لیگ قهرمانان ناپولی ۲-۳ رئال مادرید؛ مرحله گروهی بنفیکا ۰-۱ رئال سوسیداد؛ مرحله گروهی براگا ۱-۱ اونیون برلین؛ مرحله گروهی آرسنال ۴-۲ پورتو؛ مرحله یک هشتم نهایی

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ