Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خسرو دهقانی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر و دبیر ستاد انتخابات استان اعلام کرد: در روز سوم ثبت نام داوطلبان شورا‌های روستایی و تیره‌های عشایری، ثبت نام ۷۰۳ نفر قطعی شد که از این تعداد ۹۴ درصد مرد (۶۶۱ نفر) و ۶ درصد زن (۴۲ نفر) هستند و بیش از ۹۰ داوطلب نیز ثبت نام آن‌ها در مرحله رسیدگی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به افزایش روند ثبت نام‌ها افزود: تعداد ثبت نام‌ها در روز سوم حدود دوبرابر ثبت نام‌های روز اول بوده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: بیشترین ثبت نام‌ها در شهرستان‌ها مربوط به شهرستان دشتستان با ۱۹۲ داوطلب و بیشترین ثبت نام در بخش‌ها نیز مربوط به بخش دلوار در شهرستان تنگستان با ۶۷ داوطلب بوده است.

بیشتر بخوانید

۳۸۵ نفر برای انتخابات شورا‌های روستا‌ها و عشایری بوشهر اسم نوشتند مردم با هر گرایشی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند

دهقانی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان قطعی و نهایی شده به تفکیک ۱۰ شهرستان استان تا روز سوم بیان کرد: در شهرستان بوشهر ۶۶ داوطلب (بخش مرکزی ۳۱ نفر و بخش چغادک ۳۵ نفر)، در شهرستان دشتستان ۱۹۲ نفر (بخش مرکزی ۴۶ نفر، بخش شبانکاره ۴۲ نفر، بخش سعد آباد ۱۹ نفر، بخش ارم ۴۵ نفر، بخش بوشکان ۲۹ نفر و بخش آب‌پخش ۱۱ نفر) شهرستان دشتی ۹۷ نفر (بخش مرکزی ۴۲ نفر، بخش شنبه و طسوج ۳۰ نفر وبخش کاکی ۲۵ نفر)، شهرستان تنگستان ۱۲۰ نفر (بخش مرکزی ۵۳ نفر و بخش دلوار ۶۷ نفر)، شهرستان گناوه ۲۹ نفر (بخش مرکزی ۲۱ نفر و بخش ریگ ۸ نفر)، شهرستان کنگان ۳۴ نفر (بخش مرکزی ۱۲ نفر و بخش سیراف ۲۲ نفر)، در شهرستان دیلم ۲۱ نفر (بخش مرکزی ۷ نفر و بخش امام حسن ۱۴ نفر)، شهرستان جم ۸۰ نفر (بخش مرکزی ۵۵ نفر و بخش ریز ۲۵ نفر)، شهرستان عسلویه ۳۶ نفر (بخش مرکزی ۹ نفر و بخش چاه مبارک ۲۷ نفر)، شهرستان دیر ۲۸ نفر (بخش مرکزی ۹ نفر، بخش بردخون ۷ نفر و بخش آبدان ۱۲ نفر)، ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: ثبت نام از داوطلبان شورا‌های روستایی و عشایری تا ۲۲ فروردین ادامه دارد و داوطلبان به روش‌های غیر حضوری و حضوری می‌توانند ثبت نام کنند.

دهقانی از همه واجدین شرایط و به ویژه کارشناسان، نخبگان و متخصصان در زمینه‌های مختلف برای ثبت نام در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری دعوت کرد.

او تاکید کرد: افرادی که قصد داوطلب شدن دارند، قبل از ثبت نام گواهی نداشتن سوء پیشینه را بگیرند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام انتخابات ثبت نام ها بخش مرکزی نفر و بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان