Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:18:10 GMT

آموزش در تمامی مدارس خراسان جنوبی غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۷۶۲۰

آموزش در تمامی مدارس خراسان جنوبی غیرحضوری شد

محمدعلی واقعی روز پنجشنبه اعلام کرد: براساس آخرین مصوبه ستاد مقابله با کرونا آموزش حضوری در تمامی مدارس استان تعطیل است و دانش‌آموزان از این پس و تا اطلاع بعدی مطالب آموزشی را از سه روش شبکه شاد، رسانه ملی و درسنامه دریافت خواهند کرد.

وی افزود: براساس این مصوبه و به منظور جلوگیری از شیوع گسترده موج چهارم کرونا؛ حضور کارکنان اداری در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز شامل بیرجند، فردوس و قاینات با ۵۰ درصد کادر اداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از دانش‌آموزان و خانواده‌ها خواست هشدارهای مسوولان درمانی را جدی بگیرند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش کنیم آمار مبتلایان در استان کاهش یابد.

براساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی استان خراسان جنوبی که روز چهارشنبه (۱۸ فروردین) از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، شهرستان‌های بیرجند، فردوس و قاینات در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان‌های طبس، نهبندان، سرایان، بشرویه، درمیان، سربیشه و زیرکوه در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند. خوسف تنها شهرستان در وضعیت زرد (متوسط خطر) این استان است.

روند صعودی نمونه‌گیری، موارد مثبت ابتلا به کرونا و بستری بیماران کرونایی در خراسان جنوبی در موج چهارم از هفته دوم فروردین امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و ۱۲ منطقه آموزشی دارد و پیش از این فقط مدارس بیرجند غیرحضوری بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان جنوبی دانش‌آموزان محدودیت های کرونا آموزش مجازی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی دانش آموزان ویروس کرونا خراسان جنوبی دانش آموزان محدودیت های کرونا آموزش مجازی اخبار کنکور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه

استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری تلفنی صورت گرفته از طریق رئیس سازمان سنجش کشور قرار شد برای داوطلبان بازمانده از سیل در زیرکوه تصمیم جدید اتخاذ شده و مساعدت لازم صورت گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، جواد قناعت روز پنجشنبه درباره پیگیری انجام شده برای بازماندگان از کنکور در شهرستان مرزی زیرکوه به دلیل وقوع سیل افزود: امروز برگزاری کنکور سراسری را در سطح کشور داشتیم و چندین مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود شد و برخی از داوطلبان کنکور به محل حوزه‌های آزمون نرسیدند.

وی افزود: این موضوع نگرانی‌هایی برای خود داوطلبان و والدین آنان ایجاد کرده، لذا طی تماس تلفنی با دکتر پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور، اوضاع امروز شهرستان زیرکوه تشریح شد تا برای داوطلبان چاره‌اندیشی صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در این تماس تلفنی، قرار شد برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل و مسدودی راه‌ها به حوزه‌های آزمون نرسیدند مساعدت لازم و تصمیم گیری جدیدی صورت بگیرد تا این بزرگواران از نگرانی دربیایند.

قناعت بیان کرد: با این وجود اگر دانش آموزی نتوانسته به کنکنور برسد نگران نباشد، جبران خواهد شد و تصمیم خوب و جدیدی را سازمان سنجش کشور برای آنها خواهد گرفت.

وی با اشاره به بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی، گفت: تمام دستگاه‌های متولی و تیم‌های امدادی در سطح استان در حالت آماده باش هستند تا کمترین آسیب ناشی از سیل به مردم برسد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند