Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد شمس فرماندار دهگلان در نشست تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهگلان گفت: انتصاب مدیر باید براساس ملاک و معیار باشد نه اینکه هر مدیر کلی در استان بایک برگه معرفی نامه بدون هماهنگی فرمانداری مدیر ادارات شهرستان را منصوب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  کردستان و اعضای شورای تامین دهگلان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهگلان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست فرزاد شمس فرماندار دهگلان ضمن گلایه از اینکه نباید مدیران شهرستان بدون ملاک و آیتمهای مشخص منصوب شوند گفت: متاسفانه  بعضی افراد با  یک برگه معرفی از طریق مدیرکل بدون هیچ آزمون و در نظر گرفتن ملاک و آیتمهای در نظر گرفته شده به ریاست ادارات منصوب می شوند که این کار قابل قبول نیست.

وی با شاره به وجود شغلهای روی میز در شهرستان گفت: متاسفانه وزارت و سازمان تعاون استان آنرا پییگری نمی کنند گناه مردم این شهرستان چیست و تا زمانی که خدمتگزار مردم شهرستان هستم باید مسئولیتها به اشخاصی واگذار شود که در را ستای مشکلات مردم قدم بر می دارند و نیابد مسئولیت موروثی باشد و کاملا مخالف این مسائل هستم.

وی با بیان اینکه در شهرستان دهگلان، مدیر کل از استان  فردی را با یک برگه کاغذ و حکم و ابلاغیه برای مسئولیت اداره ای می فرستد که این این اصلا قابل قبول نیست زیرا باید افراد توانمند، خدا ترس  و کسانی که دغدغه مرم را دارند پا پیش بگذارند و کمک کنند که کمک حال  وضعیت کشور باشیم نه  اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات نادیده گرفته شود.

 فرماندار خطاب به مدیر کل اداره تعاون با اشاره به ساختمان استیجاری اداره تعاون شهرستان گفت: کمبود نیروی انسانی  و وجود 4 الی 5 نفر نیرو، حجم کاری اداه را پوشش داده نمی دهد و نیاز است چند نفر نیرو به این اداره تزریق شده و کمک حال مجموعه باشند زیرا دهگلان از سال 86 به شهرستان ارتقاء یافته که یکی از نیازها و مطالبات شهرستان دهگلان است.

 وی با بیا اینکه از چند روز دیگر کارهای این اداره در قالب رفع موانع تولید شروع خواهد شد خطاب به رئیس جدید اداره تعاون گفت: شما که به عنوان رئیس این اداره منصوب شده اید فرمانداری هم حمایت خواهد کرد و دهگلان  از نظر استراتژیک یکی از شهرستانهای حساس در کردستان است و کسی که سکاندار این اداره شود باید فعالیتش دو برابر شود.

فرماندار دهگلان با بیان اینکه باید  یک سری آیتمها و ملاکها  برای انتصابات در نظر گرفته شود گفت: این مسئولیت هر موقع باشد باید واگذار شود و کسی که شایستگی دارد باید ارتقاء داده شود و برخی از مسائل که به اغرض شخصی بر می گردد نباید خودمان را دخالت دهیم  که بعدا متوجه آن شویم و تنها کسی که متضرر خواهد شد مردم شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین شهرک صنعتی استان در دهگلان وجود دارد که ظرفیت شهرستان از نظر کارخانجات و کارگاههای تولیدی نسبت به سایر شهرستانهای استان رتبه اول را داراست گفت: در بحث حوزه تعاون دهگلان یکی از شهرستانهای موفق است که می تواند در ابعاد مختلف تعاون  گام بر دارد و باید برابر قوانین و مقررات این مسائل مدیریت شود.

شمس در ادامه  با اشاره به فعالیت موفق در حوزه رفاه  گفت: اداره تعاون دهگلان ادر این حوزه حرف برای گفتن دارد و در حوزه اشتغال هم  تلاش بر این است که تمام خلاء ها و نارسایی ها یی که در سنوات گذشته وجود داشته پبگیری و بر طرف شود و تلاش خواهیم کرد در راستای شعار سال فعالیت ها را به منصه ظهور برسانیم.

وی با بیان اینکه انتصاب باید دارای چهار چوب باشد گفت: مدیری که در شهرستان مسئولیت را برعهده می گیرد باید از طریق فرمانداری یک مصاحبه، تست یا آزمونی از او گرفته شود و به شخصیت کسی هم نباید توهین شود زیرا زمانی مدیر را خواهم پذیرفت که تمام جهات در نظر گرفته شود.

در ادامه برهان صلواتی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به شعار تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: در این آخرین ماه های خدمتگزاری دولت تدبیر و امید، همه ما مسئولان موظف و مکلف به پیشبرد سیاست ها و رسالت های کلان نظام و دولت حول اهداف این شعار هستیم.

صلواتی در ادامه با بیان اینکه زمینه های تحقق شعار سال، از درون خانواده ها آغاز می شود افزود: با خرید محصولات داخلی می‌توان مقدمات پشتیبانی از تولید و زمینه کاهش واردات بی رویه و قاچاق کالا ها و همچنین برداشتن موانع را فراهم کرد.

وی سپس مزیت‌های شهرستان دهگلان بویژه در بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری و نیز تعاونی‌های توسعه و عمران را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم زمینه‌های لازم برای تحقق این ظرفیت‌ها را بیش از گذشته همواره نماییم.

مدیرکل تعاون کردستان همچنین به مشوق های اشتغالزایی دولت در بخش کشارورزی، بیمه، یارانه، دستمزد، و... اشاره و اظهار داشت: از این ظرفیت ها باید به نحو مناسب در راستای توسعه اشتغالزایی در منطقه بهره برداری کنیم.

صلواتی از فرماندار دهگلان خواست در زمینه تهیه زمینی برای احداث مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در این شهرستان، اداره کل کار کردستان را همراهی و همکاری نماید.

برهان صلواتی مدیر کل  تعاون با شاره به موضوع ساختمان و کمبود نیرو دراداه تعاون دهگلان گفت: حدود چند سال است پیگیر ارتقاء این اداره  از نمایندگی به اداره بوده اما متاسفانه با توجه به در نظر گرفتن جمعیت، بیمه و فرمولی که سازمان استخدامی دارد موفق به اینکار نشدیم و نمایندگی هم چارتش محدود است و با توجه به چارت در این اداره مازاد نیرو  وجود دارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی فرماندار دهگلان شهرستان دهگلان اداره تعاون مدیر کل یک برگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!