Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشندگان گیاهان کوهی در خیابان سینمای قدیم شهر یاسوج این روزها موجب بروز تجمعاتی شده‌اند که خطر بسیار زیادی برای افزایش میزان کرونا در این نقطه از شهر یاسوج وجود دارد و می تواند همانند یک بمب ساعتی قربانیان زیادی را به کام مرگ بکشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ویروس کرونا در روزهای اخیر جولان مرگباری در تمامی استان های کشور به راه انداخته است و این موضوع در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مستثنا نبوده است و چهار شهر استان به رنگ قرمز در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان‌های گچساران، بویراحمد، دنا و کهگیلویه در روزهای اخیر شرایط بسیار سختی را به لحاظ کرونا سپری می‌کنند اما به نظر می‌رسد همچنان شاهد عدم رعایت مسائل بهداشتی در برخی از مناطق و توسط برخی افراد هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: با توجه به روند افزایشی موارد مبتلا در طی چند هفته گذشته، سهل انگاری، کاهش رعایت دستورلعمل های بهداشتی، جابجایی های جمعیتی، افزایش تجمعات، عدم رعایت فاصله گذاری فیزیکی، کاهش استفاده از ماسک و موارد دیگر باعث ایجاد پیک دوم در استان و چهارم در کشور شده است که اگر محدودیت ها کامل اجرا شوند، مشارکت وهمراهی آگاهانه مردم در رعایت دستورالعمل ها وجود داشته باشد، عدم خروج از خانه و ... بتوانیم با هزینه کمتری از این مرحله خطرناک بیماری عبور نماییم. ظرفیت تخت ها و امکانات بهداشتی درمانی استان محدود است و مردم باید در فکر حفظ سلامت و جان خود، خانواده و سایر مردم باشند.

شهرستان بویراحمد که امروز به رنگ قرمز درآمد و شاهد برخی محدودیت های ترافیکی در سطح شهر بودیم این روزها شاهد تجمعاتی است که به نظر می‌رسد مسئولین شهرستان توانایی مقابله با این تجمعات را ندارند.

فروشندگان گیاهان کوهی در خیابان سینمای قدیم شهر یاسوج این روزها موجب بروز تجمعاتی شده‌اند که خطر بسیار زیادی برای افزایش میزان کرونا در این نقطه از شهر یاسوج وجود دارد و می تواند همانند یک بمب ساعتی قربانیان زیادی را به کام مرگ بکشاند.

در حالی که محدودیت های زیادی در سطح شهر از امروز آغاز شده است اما همچنان این فروشندگان به کار خود ادامه دادند و عصر امروز نیز این تجمع بیش از هر زمان دیگری وجود داشت نکته جالب توجه این که بسیاری از این افراد به حداقل امکان رعایت دستورات بهداشتی یعنی استفاده از ماسک نیز پایبند نیستند و برخی از آن ها رفتارهای بسیار خطرناکی از خود نشان می دهند.

اکنون به منظور کاهش انتشار ویروس کرونا در این نقطه از شهر یاسوج بهتر است که مسئولین شهرستان به فکر راه چاره اساسی برای مقابله با این تجمعات باشند تا بدون هیچ گونه مشکلی این بخش از سطح شهر یاسوج  پاکسازی شود.

  انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!