Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری مجموع تعداد ملاقات کنندگان با مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری را ۶۸۰۰ نفر عنوان کرد. احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با میزان با اشاره به آمار ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری در ۱۱ ماهه سال گذشته عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع از سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی در دوره تحول محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق اصلی تکریم ارباب رجوع دیدار‌های مسئولان قضایی با مراجعان به منظور حل مشکلات حقوقی و قضایی آن هاست که به صورت هفتگی در مراجع قضایی استان برگزار می‌شود.   بیشتر بخوانید: رسیدگی به مشکلات حقوقی ۱۰۰ نفر از مراجعین در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان اردبیل وی در ادامه از برگزاری ۱۸۷۴ دیدار مردمی با ریاست کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: همچنین تعداد ملاقات کنندگان با روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان چهارمحال و بختیاری ۴۹۲۶ نفر بوده است.

بهرامی در پایان مجموع تعداد ملاقات کنندگان با مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری را ۶۸۰۰ نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری چهارمحال و بختیاری ملاقات مردمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری چهارمحال و بختیاری ملاقات مردمی کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری قضایی استان چهارمحال و بختیاری رئیس کل دادگستری استان مسئولان قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز