Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری گفت: به عنوان کمیسیون بهداشت و درمان، شنبه و یک شنبه هفته آینده شکایتی به قوه قضاییه داریم و علیه آقای روحانی اعلام جرم می کنیم به این علت که وی با سوءمدیریت سبب افزایش مرگ و میر و بیماری ها شد و کشور را گرفتار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: قرمز شدن مراکز استان ها و بسیاری از شهرها پس از پایان تعطیلات نوروزی ناشی از بی کفایتی و سوءمدیریت روحانی به عنوان رئیس جمهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان، مسئولان، کمیسیون بهداشت و درمان مصاحبه هایی انجام داد و برای مقابله با کرونا در نوروز نامه نوشتیم، وزیر بهداشت و درمان التماس کرد، تمام خبرگان جامعه پزشکی خواستند که راه ها را ببندید و مردم مسافرت نروید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته مردم ما هم تا حدودی مقصر هستند، وقتی همه مسئولان بهداشت و درمان کشور و پزشکان اعلام می کنند که مردم به مسافرت نروید و آن ها گوش نمی دهند و به حرف رئیس جمهوری که هیچ گاه حرف درستی نمی زند گوش می دهند نتیجه آن شرایط کنونی می شود.

شهریاری بیان کرد: به عنوان کمیسیون بهداشت و درمان، شنبه و یک شنبه هفته آینده شکایتی به قوه قضاییه داریم و علیه آقای روحانی اعلام جرم می کنیم به این علت که وی با سوءمدیریت سبب افزایش مرگ و میر و بیماری ها شد و کشور را گرفتار کرد.

وی تصریح کرد: قرار است کمیسیون بهداشت و درمان دوباره گزارشی تهیه کند و به هیئت رئیسه بدهد تا طبق تبصره ماده 45 آیین نامه در صحن علنی هم گزارش شود و آن هم به قوه قضاییه داده شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون بهداشت و درمان و مجلس شورای اسلامی پیگیر اعلام جرم از آقای رئیس جمهور به دلیل بی کفایتی و سوءمدیریت او هستیم.

شهریاری بیان کرد: رئیس جمهوری که یک سال است نتوانسته مشکل تخم مرغ، مرغ، روغن و نان مردم را تامین کند و صف های مختلف مایحتاج و کپسول گاز را حل کند نتیجه همین شرایط کنونی می شود که ناشی از مدیریت نالایق و بی کفایت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اعلام جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است