Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت قرمز استان قزوین اظهار کرد: کرونا، تمام استان را سرخ کرد و بر اساس رنگ بندی وضعیت کرونایی هر شش شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در وضعیت قرمز، محدودیت‌های ویژه اعمال خواهد شد افزود: تمامی فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و هرگونه تجمع ممنوع در استان قزوین ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استان قزوین ادامه داد: ۵۰ درصد کارکنان ادارات، به‌صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت و فقط مشاغل گروه یک و کسب و کارهای مرتبط با این گروه شامل مواد غذایی، بهداشتی دارویی و نیازهای ضروری می‌توانند فعالیت داشته باشند.

حبیبی با بیان اینکه مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود اضافه کرد: ورود و خروج وسایط نقلیه از مناطق قرمز ممنوع است.

وی تأکید کرد: محدودیت‌ها از روز پنج شنبه به مدت دو هفته اعمال خواهد شد و بیمارستان صحرایی استان نیز از همین امروز در بیمارستان ارتش برپا می‌شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین در پایان یادآور شد: درمان بیماران در منزل با تأمین کپسول اکسیژن، برنامه‌ریزی شده است و امیدوارم با تأمین اکسیژن بتوانیم بخشی از بیماران را در منزل درمان کنیم.

کد خبر 5184221

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین بیمارستان صحرایی شیوع کرونا قزوین ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان اردبیل انتخابات 1400 شهرستان کرج اراک استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم

دریافت 28 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه تصاویری از عملیات رصد نیروهای ارتش صهیونیست را توسط نیروهای حزب الله مشاهده می‌کنید.

کد خبر 848927 منبع: فرهیختگان برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش ستم
  • استقرار گروه‌های پایش و مرمت در نقش رستم
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد
  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند