Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:20:53 GMT

جلوگیری از تخلفات گسترده نیازمند جراحی است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۸۱۴۲

جلوگیری از تخلفات گسترده نیازمند جراحی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در نشست با شماری از مسوولان و کارکنان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در حفظ امنیت و پاسداری از مرز‌های کشور مسوولیت سنگین و کار سختی را بر عهده دارد همانگونه که سال گذشته در این راه شهدایی را تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: با همه اتفاقات رخ داده در طول سال گذشته مجموعه نیرو‌های نظامی کارنامه پرافتخاری در حفظ امنیت کشور از خود برجا گذاشتند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نام‌گذاری شعار سال در سلسله مباحث اقتصادی تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها برای سازمان اطلاعات سپاه وظایفی را در بر دارد و باید به طور خاص دنبال شود از جمله تحفظ بر سلامت دستگاه‌ها آن هم با توجه به افزایش بودجه که زمینه لغزش را بوجود می‌آورد.

وی ادامه داد: فرا رسیدن ایام انتخابات موقعیت حساسی است و تحرکات دشمنان افزایش می‌یابد که برای خنثی کردن دسیسه‌ها کار انقلابی و جهادی لازم است تا بتوانیم از منافع ملی خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تخلفات فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است