Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حسین محمودی فر صبح امروز در گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و شهادت سید شهیدان اهل‌قلم شهید آوینی بیان داشت: هنر یگانه ابزاری است که نه‌تنها در ذهن و فکر، بلکه در عمق دل و جان آدمی تأثیر می‌گذارد و او را با خود به جهانی که پیام‌آور آن است همراه می‌سازد.

وی افزود: بی‌شک هنر نه‌تنها زبان تعریف و توصیف برقراری ارتباط بین انسان‌ها است بلکه پدیده‌ای است که می‌تواند در تبلیغ و گسترش اندیشه‌های انسانی همان‌گونه تا به حال بوده مؤثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ابراز داشت: هنر در واقع تلطیف کننده روح بشری و همین‌طور تلطیف کننده روحیه جامعه است. هنر در شاخه‌های مختلف می‌تواند احساس زیبای تنوع و خلاقیت و مهرو محبت را  در بین مردم به وجود آورد.

وی در ادامه تأکید داشت: هنر یکی از مقوله‌های جدی فرهنگی هر جامعه‌ای است و اندیشمندان و محققان آن را عالی‌ترین شکل فعالیت معنوی انسانی می‌دانند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: طبیعی است که وقتی این فعالیت معنوی انسان امکان رشد بیابد در غنا بخشیدن به فرهنگ جامعه کاربردی عظیم خواهد داشت.

محمودی فر تصریح کرد: هنر انقلاب امروز در مسیر تبلیغ اهداف و ارزش‌ها است هنر انقلاب در خدمت سیره اهل‌بیت (ع)  و ارزش‌های اسلامی مبانی و آرمان‌های انقلاب و خون سرخ گلگون‌کفنان 8 سال دفاع مقدس است و در حقیقت دوران چهل سال انقلاب اسلامی دورانی پربار در تمام ابعاد فرهنگی از جمله هنر بوده است و هنرمندان انقلاب اسلامی با مهارتی فنی همراه با معرفتی معنوی توانستند بسیاری ارزش‌ها و حماسه های انقلاب اسلامی را در قالب آثار هنری ارائه نمایند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی در پایان اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده کرونا و عدم امکان برگزاری برنامه‌های حضوری فضای مجازی فرصت مغتنمی است که بتوانیم مسابقات و برنامه‌های هنری اجرا کنیم.

به گفته وی برگزاری مسابقه فرهنگی آوینی های امروز با محوریت کادر درمان- بسیج و نیروهای مردمی در مبارزه با کرونا  به صورت مجازی، دیدار تعدادی از هنرمندان با امام‌جمعه، دیدار تعدادی از هنرمندان و فعالان فضای مجازی با فرماندهی سپاه، افتتاح کارگاه آموزشی ساخت موشن گرافی و کلیپ، تولید محتوا در خصوص هنر انقلاب اسلامی و بازنشر در فضای مجازی از برنامه‌های هنر هفته اتقلاب است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هنر فرهنگ انقلاب اسلامی انقلاب انقلاب اسلامی هنر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟