Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: قاطع روی حفاظت از محدوده شهرها و محدوده قانونی روستاها و اراضی ملی باید بایستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند عنوان کرد: امکانات بخشداری‌ها در تراز ماموریت‌ها و گستردگی وظایفشان نیست.

وی بخشداری‌ها را در اولویت تجهیزات در سال جدید دانست و افزود: بخشداری‌ها صف اول مواجهه و خدمت‌رسانی به مردم هستند و باید بتوانند خوب کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی‌وند درباره کمبود نیروی انسانی در بخشداری عنوان کرد: استخدامی جدید در شرف انجام است و امیدواریم بخشی از نیروهای بخشداری از این محل تامین شود.

استاندار کرمان در ادامه تاکید کرد: باید کار انتخابات با دقت بیشتر انجام شود زیرا دوره حساسی داریم و نباید ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شورهای روستا به روزهای آخر موکول شود.

وی خاطرنشان کرد: باید قاطع روی محدوده شهرها و محدوده قانونی روستاها و حفاظت از اراضی ملی بایستیم و دهیاری‌ها را حساس کرده که به شدت با تخلفات برخورد شود.

زینی‌وند با بیان اینکه شناسنامه خوبی از حاشیه شهر کرمان تهیه شده و باید مسائل مهم در شهرستان دسته‌بندی و تصمیم‌گیری شود، اظهار داشت: حاشیه‌ها آسیب‌های زیادی ایجاد می‌کند و قبل از ایجاد و شکل‌گیری باید جلوی آن را گرفت.

استاندار کرمان اظهار داشت: اعمال حاکمیت تبعات دارد اما باید منافع عمومی جامعه را در نظر گرفت و اجازه ندهیم زندگی مردم با مخاطره همراه شود.

وی افزود: بنده انگیزه و جدیت حل مشکلات حاشیه‌نشینی را دارم و اعلام کرده‌ام مدیری که به وظیفه‌اش عمل نکند، باید به دستگاه قضایی گزارش داده و با آن برخورد شود.

استاندار کرمان گفت: اعمال حاکمیت برای قشر کمی درد و رنج دارد اما منافع آن برای همه مردم است و باید محکم کار کرد و جاذبه برای کل مردم و دافعه برای متخلفان باشد.

زینی‌وند اظهار داشت: باید با متخلفان و متصرفان اراضی برخورد کرد و نباید اجازه دهیم یک متر دیگر به حاشیه و تصرفات غیرقانونی در شهرها اضافه شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حاشیه نشینی حاشیه شهرها استاندار کرمان استانداری کرمان علی زینی وند زینی وند زینی وند استاندار کرمان حاشیه شهر کرمان استاندار کرمان زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها