Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:07:59 GMT

«بلیتی به بهشت» پاییز ۲۰۲۲ اکران می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۸۷۰۶

«بلیتی به بهشت» پاییز ۲۰۲۲ اکران می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، یونیورسال پیکچرز قصد دارد فیلم بعدی جورج کلونی را که در آن با جولیا رابرتز هم‌بازی خواهد بود، ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ راهی سینماها کند.

این فیلم با عنوان «بلیتی به بهشت» آخرهفته پس از اکران انیمیشن یونیورسال/ دریم ورکز که ادامه‌ای بر «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» محصول ۲۰۱۱ است و قرار است ۲۳ سپتامبر اکران شود، راهی سینماها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته پس از اکران این فیلم نیز فیلم بی‌عنوان دیزنی/ مارول که ادامه‌ای بر «اسپایدر من: درون اسپایدر ورس» است در ۷ اکتبر راهی سینماها می‌شود.

پس از بازی کلونی و رابرتز در فیلم‌های «اوشن ۱۱» و «اوشن ۱۲» و «هیولای پول» این چهارمین همکاری ۲ بازیگر خواهد بود. رابرتز همچنین در سال ۲۰۰۲ در اولین فیلمی که کلونی کارگردانی کرد با عنوان «اعترافات یک ذهن خطرناک» نقش‌آفرینی کرده بود.

در «بلیتی به بهشت» این ۲ در نقش زن و شوهر سابق ظاهر می‌شوند که قصد دارند تا مانع اشتباهاتی شوند که دخترشان پیش روی دارد. این فیلم را ال پارکر کارگردانی می‌کند و فیلم در کویینزلند استرالیا فیلمبرداری می‌شود. دانیل پیپسکی نویسنده فیلمنامه فیلم است و کلونی و رابرتز از تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

کد خبر 5183235

منبع: مهر

کلیدواژه: جورج کلونی جولیا رابرتز فیلم سینمایی تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه آلبوم موسیقی فیلم سینمایی ویروس کرونا رادیو سلامت شهید سید مرتضی آوینی شبکه نسیم موسیقی ایرانی برنامه رادیویی رادیو ایران هفته هنر انقلاب اسلامی رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • بهشت اردیبهشت اصفهان
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت