Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان گفت: واکسینه کردن کارکنان شهرداری به ویژه افرادی که بیشتر در معرض آلودگی و خطر هستند، مثل پاکبانان را در اولویت داریم و در این راستا ۱۱۹ پاکبان منطقه یک در برابر کرونا واکسینه شده اند.

عبدالرضا داد بود در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهر گرگان و چهار شهرستان دیگر استان گلستان از روز شنبه هفته جاری نارنجی شده است، اظهار کرد: اولین واکسن کرونا روز شنبه و یکشنبه این هفته، مجموعاً به ۱۱۹ نفر از پاکبانان شهرداری منطقه یک گرگان تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تزریق واکسن در یک مرحله برای آنها انجام شده و در نظر داریم تا پایان سال واکسیناسیون پاکبانان در تمامی مناطق سه گانه شهرداری را انجام دهیم و در ادامه نیز کارکنان قسمت‌های مختلف از جمله خدمات شهری را واکسینه کنیم.

شهردار گرگان اضافه کرد: واکسینه کردن پرسنل شهرداری به ویژه افرادی که بیشتر در معرض آلودگی و خطر هستند، مثل پاکبانان در اولویت قرار دارند و در این راستا، در مرحله اول، حدود یک سوم از پاکبانان شهرداری، یعنی در حدود ۱۱۹ پاکبان منطقه یک را با اولویت سن و بیماری زمینه‌ای اولویت بندی کرده ایم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ پاکبان در مناطق سه گانه شهرداری در حال خدمت رسانی هستند، ادامه داد: پاکبانان دو منطقه دیگر شهر نیز بر طبق برنامه زمان بندی شده، در مراحل بعدی واکسینه می‌شوند و در نظر داریم حداقل تا پایان دوره مدیریت شهری واکسیناسیون کرونا را برای پاکبانان انجام دهیم.

دادبود با بیان اینکه کارکنان آرامستان در اولویت بعدی برای انجام واکسیناسیون هستند، تصریح کرد: حدود ۲۰ نفر از کارکنان آرامستان امامزاده عبدالله گرگان مرحله اول واکسن را دو ماه پیش دریافت کردند و مرحله دوم واکسیناسیون نیز برای آنان این هفته انجام شد.

کد خبر 485360

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری گرگان گرگان واکسن کرونا واکسیناسیون واکسیناسیون کرونا پاکبانان شهرداری پاكبان کارکنان شهرداری مناطق شهری شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری، روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و انشاالله با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت؛ پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند