Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول پذیرش جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت شیفت صبح از 9 تا 15 شیفت عصر از 15 تا 21 حقوق توافقی مدیر داخلی کلینیک جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت 9 تا 21 حقوق توافقی اپراتور لیزر جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت شیفت صبح از 9 تا 15 شیفت عصر از 15 تا 21 حقوق توافقی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09056617755


 

پربیننده ترین تعیین تکلیف ۱۰۰هزار ردیف استخدامی در آموزش و پرورش استخدام مدیر اینستاگرام با حقوق بالا و پاداش و بیمه استخدام طراح و برنامه نویس سایت در شرکت انصارالحسین علیه السلام در تهران استخدام کارمند اداری در شرکت گسترش تجارت فراسو در اصفهان استخدام مهندس مکانیک سیالات در شرکت آراز تهویه راد در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند

 لیندسی گراهام سناتور آمریکایی گفت که مایل است به کاخ سفید برای دست‌یابی به «توافقی مخاطره آمیز» در راستای عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و اسرائیل کمک کند.

به گزارش ایرنا، این سناتور جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» با بیان اینکه «زمان رو به اتمام است»، از مقامات آمریکا خواست تا وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: «اگر بتوانیم بین عربستان سعودی و [رژیم] اسرائیل به توافقی برسیم، درگیری اعراب و اسرائیل پایان خواهد یافت، برای فلسطینی‌ها امید ایجاد می شود و امنیت را برای اسرائیل فراهم می‌کند.»

گراهام همچنین اظهار کرد که دو بار درباره این موضوع با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صحبت کرده است و در کنار آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای «کمک به آنها در راستای عادی‌سازی [روابط] عربستان سعودی و اسرائیل» کار کرده است.

لیندسی گراهام خطاب به کاخ سفید گفت: «اگر بتوانید این توافق را به دست آورید، فکر می‌کنم از حمایت جمهوری‌خواهان در مجلس سنای ایالات متحده برای معاهده‌ای میان عربستان سعودی و ایالات متحده برخوردار خواهید شد.»

سی‌ان‌ان پیش از این گزارش داده بود که در سفر گراهام به عربستان سعودی در اواخر ماه گذشته میلادی، او و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا تماس گرفتند و این گفت‌وگو حدود پنج دقیقه طول کشیده است.

سی‌ان‌ان به نقل از منابع ناشناسی ادعا کرد که مذاکرات عادی‌سازی روابط [عربستان و رژیم صهیونیستی] در این تماس مورد بحث قرار نگرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور