Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز اولین خانه استارت‌آپی گیلان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌، فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی دیگر از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

هدف از افتتاح این مرکز استارپ‌آپی، افزایش بهره‌وری واحدهای تولیدی گیلان و همچنین بهره‌مند‌ شدن از تکنولوژی به روز و اتخاذ رویکرد دانش بنیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه این افتتاحیه با بیان اینکه مشکلات صنعتی در کشور و استان باید اولویت‌بندی شود، اظهار کرد: مشکلات حوزه صنعت و شرکت‌های فناور باید در استان اولویت‌بندی شده و کارگروه‌های استانی تشکیل و راه‌حل‌های حل مشکل را بررسی کنند.

وی با اشاره به نقش تجاری سازی محصولات در کشور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سازوکار تجاری‌سازی محصولات در حوزه‌های مختلف از جمله استارت‌آپی توسط سازمان بسیج تعیین شده و همه مسوولان پای کار بوده و به برندسازی محصولات کمک می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طرح‌های شرکت‌های استارت‌آپ و فناور را یک ظرفیت در کشور دانست و بیان کرد: طرح‌های شرکت استارت‌آپ باید در کشور تحقق پیدا کرده و در حد ایده باقی نماند، لذا برای تحقق این امر باید طراحی‌های درست و صحیح انجام شود.

سلیمانی همچنین به نقش جوانان در حل مشکلات جامعه با ارائه طرح‌های خلاقانه تاکید کرد و افزود: امید به آینده، اعتماد به جوانان باید سرلوحه کار مسوولان قرار گرفته و طرح‌های خلاقانه آن حمایت شود زیرا در این صورت از کانون توجه خارج خواهد شد.

وی از حمایت سازمان بسیج از شرکت‌های استارت‌آپی و دانش بنیان خبر داد و گفت: جوان باید ایده‌های خود را ارائه داده و خلاقیت‌های خود در حل مشکلات را به دیده عموم بگذارند و سازمان بسیج هم از این گونه ایده‌ و شرکت‌ها حمایت کرده و آنان را در مسیر درست قرار می‌دهد.

به گزارش فارس، برای افتتاح این خانه استارت‌آپ دو میلیارد تومان هزینه شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن به منظور خرید تجهیزات بوده و در حال حاضر ۹ تیم در این مجموعه فعال و قابلیت ارتقا به ۲۰ تیم هم دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان سازمان بسیج استارت آپ تجاری سازی سازمان بسیج استارت آپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر

رئیس بسیج سازندگی کشور، گفت: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که در کنار دولت کمبود‌ها و کاستی‌های عشایر را برطرف کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد زهرایی در حاشیه سفر به شهرستان اردل و بازدید از روند اجرای طرح‌های بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه عشایری دهدلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جای تاسف است که ۴۵ سال از انقلاب گذشته، اما هنوز اقدامات زیرساختی از جمله راه دسترسی برای عشایر در این منطقه انجام نشده است.

وی افزود: باید یک هم‌افزایی و همدلی بین دولت و دستگاه‌های مجری برای احداث راه‌های دسترسی به خصوص برای مناطق صعب العبور صورت گیرد. سازمان بسیج سازندگی به عنوان مجری برای انجام کار‌های سخت در کنار دولت حضور دارد، امید است بخشی از اعتبارات را دولت تقبل کند و با بخشی از ظرفیت‌های انقلابی این کار به سرانجام برسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد: البته مردم روستای دهدلی نباید انتظار داشته باشند در یک مدت زمان کوتاه، این مسیر طولانی احداث شود بلکه جاده دسترسی روستای دهدلی به صورت قطعه قطعه و مرحله به مرحله احداث و تحویل مردم می‌شود.

وی بیان کرد: مردم عشایر این منطقه، رزمندگان خط مقدم و تامین کننده امنیت منطقه به شمار می‌روند و نباید این اصل از نگاه سیاست‌مداران و تصمیم‌گیران به دور باشد. در هر کجا که یک ایل و طایفه‌ای حضور داشته باشد، امنیت ایران اسلامی تضمین شده است و هرگونه هزینه‌ای برای این قشر، سرمایه‌گذاری است.

زهرایی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین باید از منطقه عشایری دهدلی بازدید داشته باشند، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد در کنار دولت نسبت به برطرف کردن کمبود‌ها و کاستی‌های این مردم گام بردارد چرا که خیلی بیشتر از اینها، عشایر حق بر گردن انقلاب اسلامی و ما دارند.

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات