Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@04:56:15 GMT

آغاز انتخاب رشته آزمون دستیاری

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۸۸۶۹

آغاز انتخاب رشته آزمون دستیاری

محل سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی از ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز می شود. ناطقان:  نتایج سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و داوطلبان بر اساس کارنامه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته - محل اقدام کنند.




تمامی افراد شرکت کننده در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی رشته‌های بالینی باید در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ با وارد کردن کد رهگیری و ورود به پرونده ثبت نامی خود، با در نظر گرفتن جدول ظرفیت پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و جدول ظرفیت نهایی پذیرش دستیار فوق تخصصی نسبت به انتخاب اولویت‌های محل تحصیل خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ برگزار شد و ۶۵۹ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده بودند و ۵۳۴ نفر در آزمون شرکت کردند. این دوره از آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی به صورت الکترونیک در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری آزمون برگزار شده است.
منبع: مهر برچسب ها: انتخاب رشته ، ناطقان ، دستیاری ، آزمون

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انتخاب رشته ناطقان دستیاری آزمون فوق تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت