Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:22:53 GMT

ارتش یکی از مهمترین ارکان اقتدار کشور است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۹۱۱۸

ارتش یکی از مهمترین ارکان اقتدار کشور است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در بازدید از یگان های ارتش در استان زنجان، با تقدیر از تلاش‌های فرماندهان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در راستای ارتقای تعالی معنوی و بصیرتی بر اجرای هرچه قوی‌تر و عمیق‌تر طرح‌های مصباح تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با حضور در جمع کارکنان بیمارستان ارتش در زنجان از تلاش‌های خالصانه و فداکارانه این عزیزان در رسیدگی به بیماران کرونایی تقدیر و تشکر کرد.


فرمانده کل ارتش در جمع فرماندهان ضمن تأکید بر تکریم و حفظ و ارتقای نیروی انسانی به عنوان مهمترین ثروت سازمان، رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت خانواده‌های فهیم و صبور ارتش را وظیفه همگان دانست.


امیر سرلشکر موسوی به جنگ پردامنه دشمنان کشور از طریق فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمنان این کشور عملیات روانی و شایعه‌پراکنی را به منظور اعتماد‌زدایی و ناامیدسازی به عنوان مهم‌ترین حربه به کار گرفته‌اند و از آنجایی که ارتش یکی از مهمترین ارکان اقتدار کشور است، بیش از همه مورد این حملات برنامه‌ریزی شده قرار گرفته است.


فرمانده کل ارتش، تأکید کرد: تنها راه برای ناکام گذاشتن دشمن، افزایش بصیرت و آگاهی به ترفند‌های دشمنان و مأیوس سازی آن‌ها از اثرگذاری بر جامعه مخاطب است.


امیر سرلشکر موسوی با تجلیل از شهدای استان زنجان به ویژه ۶۹۰ شهید ارتش این استان، تیپ زنجان را یکی از پرافتخار‌ترین تیپ‍‌های ایران در دوران دفاع مقدس دانست و از تلاش‌های این تیپ در مردم‌یاری‌ها به ویژه در مبارزه با کرونا در استان گیلان تقدیر و تشکر کرد.


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جلسه هم‌افزایی با حضور فرماندهان ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، مسئولان سازمان قضایی و کانون بازنشستگان؛ مقاومت ملت تحت رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را علت اصلی ناکامی دشمنان در فشار حداکثری دانست و اضافه کرد: پرهیز از تفرقه که یکی از بزرگترین منکرات است و تقویت وحدت و همبستگی هر چه بیشتر که از مصادیق معروف است، می‌تواند موفقیت ملت را سریعتر و سودمند‍تر کند.


 همچنین فرمانده کل ارتش ضمن ارزیابی نوسازی و بازسازی اماکن و تجهیزات، با تعدادی از کارکنان تیپ ۲۱۶ بصورت چهره به چهره و صمیمانه دیدار و گفتگو کرد.

 

منبع تسنیم 
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش فرمانده سپاه نیروی انتظامی فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش