Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@12:19:20 GMT

پخش مستند لشکر زینبی به زودی از شبکه اول سیما

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۹۲۸۸

مستند "لشکر زینبی" قسمت اول مجموعه مستند "این ستاره ها" شامل دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدا به زودی از شبکه ۱ سیما پخش خواهد شد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، یکی از برنامه‌های ثابت و همیشگی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار و گفتگو با خانواده‌های معزز شهداست. ایشان تاکنون شخصاً به منزل صد‌ها شهید از مناطق مختلف کشور رفته‌اند و از نزدیک با خانواده‌های آنان هم‌کلام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میزبانی از جمع‌های مختلف خانواده‌ی شهدا و گفتگو با آنان نیز جزو برنامه‌های ثابت ایشان است. مجموعه مستند "این ستاره‌ها" بنا دارد گوشه‌ای از حال و هوای این دیدار‌ها را به مردم عزیزمان منتقل کند.
"لشکر زینبی" قسمت اول این مجموعه است که اختصاص دارد به مرور اجمالی تعدادی از دیدار‌های خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم که در دفتر رهبری برگزار شده است.
این مستند به زودی از حساب‌های KHAMENEI.IR و شبکه یک سیما پخش خواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: پخش مستند ، لشکر زینبی ، شبکه اول ، سیما ، رهبر انقلاب ، خانواده های شهدا ، دیدار و گفتگو

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پخش مستند شبکه اول سیما رهبر انقلاب خانواده های شهدا دیدار و گفتگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون