Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@05:14:46 GMT

یحیی به دنبال هت‌تریک

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۹۳۰۰

یحیی به دنبال هت‌تریک

پرسپولیس در حالی برای ششمین بار رو در روی نساجی قرار می‌گیرد که در هر دو بازی رو در رو در ورزشگاه آزادی به برتری دست پیدا کرده است.

 تیم‌های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باید امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند تا اولین بازی این هفته به انجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل‌محمدی برای صعود موقت به صدر جدول نیازمند پیروزی برابر تیم آماده‌ نساجی هستند. این ششمین تقابل ۲ تیم در لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود و سومین باری که در ورزشگاه آزادی جدال این ۲ تیم برگزار می‌شود.

در پنج بازی قبلی کفه ترازو کاملا به سمت سرخپوشان تهرانی است. آنها ۲ برد و سه تساوی را به دست آورده‌اند و تا به حال در مقابل نساجی طعم تلخ شکست را نچشیده‌اند. نکته جالب توجه این است که هر سه بازی این ۲ تیم در مازندران با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسیده و هر ۲ پیروزیِ تیم تهرانی در خانه به ارمغان آمده است. یعنی تا به حال نساجی موفق به کسب امتیاز در ورزشگاه آزادی نشده و با شکست به خانه بازگشته است.

در پنج دیدار قبلی ۱۰ گل رد و بدل شده که سهم پرسپولیس ۶ گل و نساجی چهار گل بوده است. همه دیدارهای این ۲ تیم حداقل یک گل را داشته و میانگین گل‌های به ثمر رسیده روی عدد ۲ قرار دارد. علی علیپور، مهاجم مازندرانی و سابق پرسپولیس با به ثمر رساندن ۲ گل بهترین گلزن جدال‌های این ۲ تیم محسوب می‌شود. جورجی گولسیانی، محمد مهدی نظری، سروش رفیعی، وحید امیری، روح‌الله باقری، مجتبی بیژن، احمد نوراللهی و حامد شیری(گل به خودی) دیگر گلزنان این بازی جذاب تا به اینجا بوده‌اند.

پرسپولیس در خانه با اقتدار بهترین تیم لیگ بیستم بوده است. مردان یحیی گل‌محمدی در ۱۰ پیکاری که میزبانی بوده‌اند هشت برد و ۲ تساوی برایشان به دست آمده است. در سوی مقابل نساجی در دیدراهای خارج از خانه تیم پانزدهم جدول است و تنها ماشین‌سازی عملکردی ضعیف‌تر داشته است. نساجی در ۹ مسابقه‌ای که بیرون از خانه برگزار کرده ۲ برد و هفت شکست را در کارنامه داشته و ۶ امتیاز از ۲۷ امتیاز ممکن را مال خود کرده‌ است.

حال باید دید پرسپولیس همانند فصول هجدهم و نوزدهم، در تهران به حریف مازنی خود باج نمی‌دهد و به برتری دست پیدا می‌کند یا شاگردان ساکت الهامی خرق عادت خواهند کرد و در ادامه روند رو به رشد خود با امتیاز از تهران به قائمشهر بازمی‌گردند.

لیگ ۱۸: پرسپولیس ۲-۱ نساجی(علیپور، حامد شیری/ گولسیانی)/ نساجی ۱-۱ پرسپولیس(محمد مهدی نظری/ سروش رفیعی)

لیگ ۱۹: پرسپولیس ۱-۰ نساجی(وحید امیری)/ نساجی ۱-۱ پرسپولیس(روح الله باقری/ علی علیپور)

لیگ ۲۰: نساجی ۱-۱ پرسپولیس(مجتبی بیژن/ احمد نوراللهی)

ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بلیت فروشی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در سامانه فوتبال‌تیکت آغاز شد.

برای ورود به این سامانه باید فیلترشکن را خاموش نمایید.

https://footballeticket.ir/


خرید با استفاده از اپلیکیشن:

https://app.footballeticket.ir/superbilit.apk

قیمت بلیت برای تماشاگران میزبان: ۵۰ هزار تومان
قیمت بلیت برای تماشاگران مهمان: ۲۵۰ هزار تومان

ورودی هواداران پرسپولیس از سمت خیابان جویبار می‌باشد و سهم هواداران میهمان، ۶۰۰ بلیت است.

هواداران میهمان حق ورود به ورزشگاه از سمت جایگاه هواداران نساجی را ندارند و به دلیل اینکه دو جایگاه از هم جدا هستند و ارتباطی ندارند، در صورت مشاهده به بیرون از ورزشگاه هدایت خواهند شد.

در صورت پرتاب اشیاء به داخل زمین، فرد خاطی بازداشت شده و برایش پرونده تشکیل خواهد شد.

برای هواداران نساجی دو ورودی تعبیه شده، یک درب از سمت کنار زورخانه و دیگری درب ورودی اصلی می‌باشد.

پرسپولیس با هواپیما در ساری

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینی که امروز انجام دادند راهی فرودگاه شدند تا به ساری بیایند.

با توجه به مسافت هتل محل اقامت پرسپولیس با محلی که برای نشست خبری در نظر گرفته شده، اوسمار ویرا به نشست خبری قبل از بازی نمی‌رسد.

سرخپوشان برای بازی با نساجی مصدومی ندارند و تنها محروم این بازی امید عالیشاه است. البته کاپیتان پرسپولیس امروز همراه همبازیان خود راهی قائمشهر می‌شود.

در یکی از دیدار‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!