Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@04:09:26 GMT

مرحله سوم پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۹۵۱۱

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از برگزاری مرحله سوم پویش ایران همدل با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری آغاز پویش ایران همدل و طرح اطعام مهدوی افزود: امیدواریم سالی باشد که موانع رشد در همه عرصه‌ها از بین رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه در شرایط سخت کرونایی، رزمایش همدلی مواسات و کمک مومنانه، ایران را در دنیا سرافراز کرده است، افزود: پویش‌ها به عنوان مرحله اول همدلی نامگذاری و اطعام مهدوی برگزار شد و کمک‌های مردمی علاوه بر کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعغان، ۵۴۰ میلیارد تومان نقدی و غیر نقدی بود.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: مرحله دوم پویش ایران همدل از عید غدیر شروع شد و تا پایان ماه صفر ادامه پیدا کرد و به عنوان احسان و اطعام حسینی مطرح شد.

آقای بختیاری با بیان اینکه سال گذشته همزمان با ورود به ماه محرم خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد مردم نذورات خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند، گفت: در مرحله اول و دوم پویش ایران همدل یکهزار و ۱۷۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی جمع آوری شد.

او با بیان اینکه همچنین ۴ میلیون بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت، گفت: همچنین ۲۷ میلیون پرس غذای گرم در میان نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ستاد مرحله سوم پویش ایران همدل تشکیل و با عنوان اطعام مهدوی و افطاری ساده نام گذاری شده است، گفت: امیدواریم ماه رمضان امسال به توجه به نظر مقام معظم رهبری در اجرای تداوم کمک‌های مومنانه قدم‌های موثری برداریم.

او با بیان اینکه بحث اطعام در ماه رمضان موضوعیت دارد و بسیاری از افراد نذر دارند و برای پاداش‌های زیادی توصیه شده است، افزود: در ماه مبارک رمضان امسال آشپزخانه‌ها راه اندازی می‌شود و نیازمندان تنها مددجویان نهاد‌های حمایتی نیستند بلکه همه افراد نیازمندی هستند که از قبل شناسایی شده اند.

بختیاری گفت: پایگاه‌های ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان نیز برنامه‌های خود را برگزار می‌کنند.

او با بیان اینکه رییس جمهور دستور داده است بسته حمایتی در اختیار نیازمندان برای ماه رمضان قرار گیرد، ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مشارکت کنند و کد دستوری *۱۴# و شماره حساب ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ در اختیار مردم است.

بختیاری با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیروی افتخاری در آشپزخانه‌ها کمک می‌کردند و غذا‌های گرم و بسته معیشتی را به خانه نیازمندان می‌بردند، گفت: در ماه رمضان سال گذشته ۱۲ میلیون غذای پرس گرم داده شد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه امسال آستان مقدس رضوی برنامه ریزی خوبی کرده و از ۱۱۰ هزار خادمیار امام رضا استفاده کرده است، گفت: همچنین ۸۸۸ هزار بسته حمایتی در نظر گرفته شد که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار است و آستان مقدس حضرت معصومه قرار است هر افطار ۶ هزار غذای گرم در اختیار کمیته امداد قرار دهد که در میان نیازمندان توزیع می‌شود. برچسب ها: کمیته امداد ، پویش ایران همدل ، ماه رمضان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کمیته امداد پویش ایران همدل ماه رمضان رئیس کمیته امداد ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی ظهر یکشنبه در نشست خبری به میزبانی بسیج سازندگی سمنان، ضمن بیان اینکه ایجاد نیروگاه‌های کوچک مقیاس در روستاها و مناطق محروم یکی از اقدامات حوزه محرومیت زدایی است، تاکید کرد: برق تولیدی این نیروگاه‌ها از خانواده‌های محروم خریداری و در نتیجه مفر درآمدی برای این نوع خانواده‌ها مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی، شرکت برق و کمیته امداد استان سمنان در این ارتباط با هم همکاری می‌کنند، افزود: ایجاد ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس با مشارکت کمیته امداد استان سمنان در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده اما تلاش می‌کنیم در سال جاری ۳۵۰ نیروگاه محقق شود.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با کمیته امداد استان در این ارتباط خبر داد و افزود: برخی از نیروگاه‌های کوچک مقیاس خانگی در استان طی هفته بسیج سازندگی افتتاح می‌شود.

کاشفی بیان کرد: ۴۹۶ متقاضی احداث نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان وجود دارد که توسط کمیته امداد احصا برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس تسهیلات دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات داده شده است، گفت: تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه تأمین می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان همچنین گفت: ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان طی هفته بسیج سازندگی و با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید که کمک خوبی به لحاظ اقتصادی به خانواده‌ها می‌کند.

کد خبر 6097412

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی