Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر روز با مرور گفتگوها و برنامه های نوروزی طرفداری، همراه ما باشید...

در ایام نوروز رسانه طرفداری گفتگوهای ویژه ای با چهره های سرشناس ورزش ایران داشت. به طور مثال، وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک، رییس فدراسیون فوتبال با رسانه طرفداری گفتگو و پیام های نوروزی خود را از طریق این رسانه منتشر کردند. نظر به اینکه برخی مخاطبان رسانه طرفداری در ایام نوروز پیگیر اخبار ورزش ایران نبودند و این ویدیوها را ندیدند و نخواندند، آرشیو عیدانه طرفداری را با هم مرور می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرشیو عیدانه طرفداری به ترتیبی که گفتگوها در ایام نوروز منتشر شد، تقدیم مخاطبان رسانه طرفداری می شود. بخش کوتاهی از گفتگو با علیرضا دبیر، رییس فدارسیون کشتی را می بینید و می خوانید:

 

کشتی با ورزش های دیگر فرق دارد. شاید ورزش های دیگر خیلی راحت باشند هر عکسی که می خواهند بگیرند، خیلی قصد ندارم وارد جزییات شوم اما کشتی با ورزش های دیگر فرق دارد. نوع نگاه به کشتی متفاوت است مثلا کسی دوست ندارد یک کشتی گیر با یک حیوان عکس بگیرد یا یک کشتی گیر شلوار پاره پاره بپوشد. چیزی نمی گویند اما این حرکات برای یک کشتی گیر زیبنده و قشنگ نیست. من روی مباحث اخلاقی اصلا کوتاه بیا نیستم یعنی وقتی من به اردو می روم و عصبانی هستم می فهمند کسی در فضای مجازی چیزی فرستاده یا یک چیزی جدیدا باب شده که نسل جوان با انتشار ویدیوهایی می گویند عای ما بدبختیم کار نداریم من از این اتفاقات خیلی ناراحت می شوم.  ما جامعه ای 4 5 میلیونی در کشتی داریم که بین آن ها دکتر، مهندس و تختی است و این کار ها شان کشتی را پایین می آورد. خیلی ها هستند با سیلی صورت شان را سرخ نگه می دارند اما از این کار ها نمی کنند. فدراسیون این موارد را دنبال می کند اما من به آن ها می گویم شما باید وجه کشتی را روز به روز بالاتر ببرید ما الحمدالله یک توفیق اجباری به نام غلامرضا تختی داریم که مردم ما را با آن می سنجند. من واقعا خط قرمزم در کشتی مسائل اخلاقی است...

گفتگوی طرفداری با علیرضا دبیر که در حاشیه برنامه تیم منتخب قرن انجام گرفت، در روز دوم فروردین تقدیم مخاطبان شد. در صورت تمایل می توانید با کلیک روی لینک های زیر ویدیوهای کامل گفتگو را تماشا کنید. همچنین رییس فدراسیون کشتی پیام تبریک نوروزی خود را از رسانه طرفداری منتشر کرد: 

 

بیشتر بخوانید:

پیام تبریک نوروزی علیرضا دبیر: امیدوارم آن سالی که مردم منتظرش بودند، همین سال 1400 باشد / اختصاصی طرفداری

علیرضا دبیر در طرفداری: اگر من یا امثال علی دایی خوب کار نکنیم، راه برای قهرمان های بعدی بسته می شود

علیرضا دبیر: از صدا و سیما گله دارم؛ 86% مدال المپیکی ایران را کشتی دارد ولی دائم فوتبال پخش می کنند!

 

اخبار داغ 

استقلالی ‌ها ممنوع التبلیغ شدند پرسپولیس | 2 میزبانی در 9 مسابقه پیش روی سرخ ها شرط بخشش حمید صفت از زبان پسر مقتول نارضایتی هانسی فلیک از وضعیت کنونی اش در بایرن مونیخ / بیلد آیا کلوپ، گرت بیل بعدی را در اختیار دارد و نمی داند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رسانه طرفداری علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد

دارنده ۹ نشان کشتی المپیک و جهان امروز جلسه‌ای دو ساعته با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی آزاد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!