Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن رحمتی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: بررسی نازل‌ها، به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و در اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد انجام می‌گیرد.

وی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع را یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد دانست و تصریح کرد: به شکل فصلی باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی گفت: در این بازدید و بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان بوده بر روی آن نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان گفت: این اداره‌کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر نازل‌های عرضه سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه‌های همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، در سال گذشته ۱۱۲۲ مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال انجام داده است.

کد خبر 5184397

منبع: مهر

کلیدواژه: بهمن رحمتی استانداردسازی جایگاه سوخت ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان اردبیل انتخابات 1400 شهرستان کرج واکسن کرونا صحت عملکرد سوخت مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین