Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید کشاورزیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فسا  گفت: نهالستان شهید بهرام نیا با متوسط تولید سالانه ۵۰ هزار اصله نهال مرغوب جنگلی یکی از مهمترین مراکز تولید نهال در جنوب شرقی استان محسوب می‌شود.

او،  نهال‌های تولیدی در این نهالستان را گونه‌های مقاوم و گرمسیری از جمله اکالیپتوس، آکاسیا سالیسینا، شیشه شور، ناترک، آکاسیا ویکتوریا، کُنار، اقاقیا، سرو ناز، سرو نقره ای، بادام کوهی و تاکاما دانست و بیان کرد:  نهالستان دارای ظرفیت بالایی در تولید  نهال است و علاوه بر تامین نهال مورد نیاز طرح‌های جنگلکاری و بوستان‌های روستایی شهرستان فسا  در صورت تامین اعتبار و تجهیزات لازم قابلیت تولید نهال برای شهرستان‌های همجاور  به خصوص  شهرستان‌های جنوبی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری تولید نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر