Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:46:49 GMT

ورزش کبدی همدان نمره قبولی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۲۸۹

ورزش کبدی همدان نمره قبولی گرفت

به گزارش ایرنا عباس خواجه اورسجی رییس فدراسیون کبدی روز پنجشنبه در نشست با اعضای هیات کبدی همدان، عملکرد این استان را رضایت بخش اعلام کرد و افزود: با وجود شرایط کرونایی و تعطیلی تمرینات کبدی همدان جزو استان‌هایی بود که با خلاقیت خود اقداماتی همچون ورزش در خانه، آموزش‌های مجازی، برگزاری دوره‌های مختلف آشنایی با کبدی و ارتباط با رسانه‌ها توانست چراغ این ورزش را روشن نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فعالیت رشته کبدی در تمامی شهرستان‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: سیاست فدراسیون آموزش عمومی و گسترش ورزش کبدی در اقصی نقاط کشور است و از استان‌ها خواسته‌ایم که گستره فعالیت خود را در تمام استان داشته باشند.

اورسجی از درخواست هیات کبدی استان همدان پیرامون میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی استقبال کرد و گفت: فدراسیون آمادگی همکاری با استان‌ها برای برگزاری دوره‌ها و رویدادهای مختلف را دارد.

رییس فدراسیون کبدی با اشاره به ناحیه‌بندی کبدی استان‌ها در کشور گفت: با اجرای این طرح به دنبال انتقال تجارب استان‌ها به یکدیگر، تقویت ارتباط بین استان‌ها و توسعه آموزش کبدی هستیم.

رییس هیات کبدی استان همدان نیز در این نشست گفت: باتوجه به ظرفیت موجود استان آمادگی برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و میزبانی رویدادها و مسابقات ملی و بین المللی را داریم.

سید مصطفی موسوی با اشاره به لزوم تمرکز زدایی و تقویت استان‌ها اضافه کرد: برگزاری دوره‌ها و رویدادهای مختلف در استان‌ها موجب ایجاد انگیزه و تقویت زیرساخت‌های ورزشی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت هم افزایی با نهاهای ورزشی و بهره گیری از ظرفیت‌های طرفین در راستای معرفی ورزش کبدی بیان کرد: با برخی دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها وارد تعامل و عقد تفاهم نامه شده‌ایم و این مهم می‌تواند کمک شایانی در توسعه رشته کبدی داشته باشند.

وی به اهمیت توسعه ورزش کبدی در گرایش‌های مختلف و در تمام‌ استان پرداخت و خاطرنشان کرد: به تمامی شهرستان‌ها سفر کرده‌ایم و به دنبال راه‌اندازی و تقویت این رشته ورزشی هستیم.

موسوی استفاده مناسب از تمام ظرفیت ‌های موجود را مهم دانست و افرود از هر فرصتی برای توسعه کبدی استقبال می کنیم.

وی معرفی ورزش کبدی را از اولویت‌های این هیات در سال جاری دانست و یادآور شد: برای معرفی کبدی از فضاهای شهری و پنانسیل‌های رسانه‌ای و صدا و سیما کمک می‌گیریم.

وی با اشاره به اهمیت گسترش ورزش کبدی در استان همدان گفت: با تشکیل کمیته‌های سرکل و ساحلی به دنبال فعال کردن سایر گرایش‌های کبدی در استان هستیم.

موسوی با تاکید بر فعالیت هیات کبدی استان در دو بخش همگانی و قهرمانی اضافه کرد: کمیته‌های همگانی و روستایی و عشایری هیات راه‌اندازی شده و هدف از این اقدام گسترش ورزش کبدی در استان است.

رییس هیات کبدی استان همدان، ایجاد ساختار تشکیلاتی، فعال شدن کبدی در شهرستان‌ها، تعامل با رسانه‌ها و ادارات، راه‌اندازی دفتر هیات، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با کبدی، برگزاری کارگاه‌های آشنایی با مربیگری و داوری و انجام تبلیغات محیطی برای معرفی رشته کبدی را از دیگر اقدامات هیات برشمرد.

برچسب‌ها کبدی همدان فدراسیون کبدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کبدی همدان فدراسیون کبدی کبدی همدان فدراسیون کبدی اخبار کنکور برگزاری دوره ها هیات کبدی استان ورزش کبدی استان همدان کبدی همدان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال