Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه باید عاملان رفتارهای پرخطر کرونایی در استان زنجان شناسایی شوند، افزود: همه مبتلایان به کرونا موظف به رعایت نکات اعلام شده ازسوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هستند و درصورت تمکین نکردن باید به قانون پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآوری کرد: بنابراین موضوع افراد دارای  PCR مثبت قاطعانه پیگیری شود زیرا برخی از افراد مبتلا به کرونا از لحاظ آزمایشگاهی علاوه بر گردش در شهر به مسافرت نیز رفته‌اند.

حقیقی تاکید کرد: در شرایط بد کرونایی موجود در استان نباید احساسی برخورد و رفتار کرد بلکه باید صبور بود و به شاخص‌های موجود اعتماد داشت و شهروندان زنجانی با رعایت بالای ۹۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی می توانند وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های استان را همانند گذشته تغییر دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه با استفاده از تکمیل ظرفیت نقاهتگاه‌ها نباید گذاشت سد بیمارستان‌های استان بشکند گفت: در این زمینه مسوولان مربوطه درحوزه نقاهتگاه باید وظایف محوله خود را به صورت جدی اجرا کنند و از طرفی آموزش سالمندان، مراکز نظامی و تجمعی، اطلاع‌رسانی توسط معلمان در اپلیکیشن شاد، تقویت محتوای استودیو سلامت و تبلیغات بیشتر در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه و در فضای شهری بیشتر شود.

حقیقی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی، اصناف و اماکن اعلامی در استان زنجان باید تعطیل شوند، اظهار داشت: با همه کسانی که در مقابل پروتکل‌های بهداشتی می‌ایستند باید برخورد شود و هیچ فردی حق جسارت بر مسوولان نیروی انتظامی را ندارد.

وی اظهار داشت: فرمانداران شهرستان‌های استان زنجان به این مهم توجه کنند که در آینده نزدیک همه شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار خواهد گرفت زیرا هنوز هم بی‌توجهی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تداوم دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در راستای تامین اقلام بهداشتی موردنیاز همشهریان از جمله ماسک، باید میزان تولیدات در استان افزایش یافته و قیمت‌ها نیز کاهش داده شود، ادامه داد: داروهای موردنیاز بیماران کرونایی نیز باید در بالاترین حد ممکن در اختیار بیماران قرار داده شود و درخصوص تامین اکسیژن موردنیاز بیماران نیز اکسیژن‌سازها باید به صورت ۲۴ ساعته فعالیت کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر اجرای قاطع محدودیت‌های تردد خودروها در استان زنجان و اعمال قانون متخلفان، گفت: اصناف در استان باید به صورت عملی همکاری کنند برگزاری آزمون‌های کشوری طبق تصمیات کشوری عمل و  آزمون‌های استانی در استان تصمیم‌گیری خواهد شد.

حقیقی در رابطه با فعالیت کارکنان در وضعیت قرمز کرونایی، اظهار کرد: در رابطه با کاهش کارکنان دستگاه‌های اداری استان (دورکاری) اولویت با افرادی است که در راستای مبارزه با کرونا تلاش می‌کنند و همکاری دارند و طبق دستورالعمل ادارات ضروری با یک دوم ظرفیت و ادارات غیرضروری یک سوم ظرفیت کارکنان فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه همه امکانات بیمارستان‌های غیردولتی باید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان قرار داده شود، خاطرنشان کرد: بیماران بدحال باید در بیمارستان‌های دارای تجربه بیشتر بستری شوند و بستری بیماران غیرکرونایی در بیمارستان‌های خصوصی باید با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان انجام گیرد.

برچسب‌ها کرونا استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استانداری زنجان فتح الله حقیقی کرونا استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار کرد: غرفه صنایع‌دستی فارس به‌صورت کاملاً تخصصی محصولات و تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی خود را در معرض دید عموم قرار داده است. 

او بیان کرد: ۲۶ استاد هنرمند و پیشکسوت صنایع‌دستی استان فارس در این نمایشگاه حضور دارند که ۶ هنرمند دارای مدرک درجه یک هنری هستند و ۳۰ رشته تخصصی صنایع‌دستی فارس شامل دست بافته‌های داری، منبت، معرق، خاتم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مسگری، گره چینی و حصیربافی در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

ثابت اقلیدی افزود: غرفه صنایع‌دستی استان فارس در سالن شماره ۲۵ نمایشگاه و در متراژ ۱۸۰ متر است که در ۴ روز برگزاری نمایشگاه مورد استقبال کم نظیر شهروندان قرار گرفته است.

 او به حضور راهنمایان گردشگری و مترجمان به زبان‌های چینی، فرانسوی، عربی و انگلیسی در غرفه صنایع‌دستی فارس اشاره کرد و افزود: در این غرفه، کارگاه‌های زنده محصولات صنایع‌دستی فعال و اساتید و پیشکسوتان صنایع‌دستی استان به تولید محصولات مشغول‌اند که مورد استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو