Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پورتو اعتقاد دارد تیمش شایسته شکست مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا نبوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرجیو کونسیسائو در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل چلسی در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان گفت: ما تنها تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم که متعلق به پنج لیگ برتر و قدرتمند دنیا نیستیم و چنین چیزی را کمی در چنین بازی‌هایی حس می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که اما عادی نبود، این بود که آسپیلیکوئتا خطاهای زیادی روی بازیکان ما کرد، اما حتی یک کارت زرد هم نگرفت. به نظرم روی مارِگا خطای پنالتی صورت گرفت و چندین صحنه دیگر بود که از تصمیمات داور بابت اتفاقات واضحی که افتاد، ناراضی بودم.

وی افزود: به نظرم این نتیجه ناعادلانه بود، اما در نهایت چیزی که حساب می‌شود گل‌های زده است و چلسی دو بار موفق به انجام این کار شد و ما در انجام آن ناکام بودیم. تیم بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و طبق برنامه در دفاع باثبات بودیم، حمله کردیم و حریف را تحت فشار گذاشتیم. چلسی با اولین شوت به گل رسید، اما بازیکنان ما در کارهای دفاعی فوق‌العاده بودند.

توخل: پیروزی مقابل پورتو برای‌مان مهم بود/ خوش‌شانس بودیم که دروازه‌مان بسته ماند

سرمربی تیم فوتبال پورتو که برای این بازی مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، در پایان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم ما به خصوص در 15 دقیقه پایانی خیلی به چلسی فرصت ندادیم و حتی در چند موقعیت می‌توانستیم به گل برسیم که موفق به انجام این کار نشدیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال پورتو پرتغال چلسی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال پورتو پرتغال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال آستون ویلا و چلسی از سری رقابت‌های هفته ۳۵ لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ساعت 2۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ویلا پارک برگزار خواهد شد. 

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه یک بر صفر به سود آستون ویلا پایان یافت. آخرین بازی دو تیم در جام حذفی انگلیس بود که طی دو بازی رفت و برگشت انجام شد. بازی رفت با نتیجه صفر صفر به پایان رسید، اما تیم چلسی در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر ۱ تیم اونای امری را شکست داد. 

tags # چلسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم