Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@22:07:34 GMT

شمارش معکوس در آخرین فرصت محمد دانشگر!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۵۴۱

شمارش معکوس در آخرین فرصت محمد دانشگر!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، هادی شاه‌مرادی؛ امروز آخرین فرصت محمد دانشگر برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است. بازیکنی که به دلیل مسائل انضباطی مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته، تا به این لحظه شانس حضور مجدد در تیمش را به دست نیاورده است.

در حالی که برای تکمیل لیست تیم‌ها جهت حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان، فقط تا پایان امروز فرصت باقی است، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سرمربی استقلال دیگر تمایلی به استفاده از این مدافع ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهر روز گذشته ۱۸ فروردین برخی رسانه‌ها از برگزاری جلسه کمیته انضباطی و ابراز ندامت محمد دانشگر و جریمه نقدی وی خبر دادند و از بخشش احتمالی او صحبت به میان آوردند اما نه تنها این موضوع به تایید مسئولان باشگاه استقلال نرسید، بلکه تغییری در تصمیم مجیدی هم ایجاد نکرد.

دانشگر در دقایق پایانی نیمه اول دیدار استقلال و پیکان در جام حذفی به خاطر دفع اشتباه فرشید اسماعیلی به این بازیکن حمله کرد و در رختکن نیز کار را به درگیری فیزیکی کشاند تا پس از اخراج وی، تصور همه از علت غضب فرهاد مجیدی به این موضوع معطوف شود اما حمایت‌های اینستاگرامی اسماعیلی و دانشگر از یکدیگر و عدم تغییر در تصمیم مجیدی کافی بود تا مشخص شود آنچه باعث تصمیم قاطع مربی استقلال شده، درگیری دانشگر با بهزاد غلامپور بین دو نیمه بازی با پیکان بوده است.

محمد دانشگر در فصول اخیر توسط مربیان مختلف استقلال منجمله استراماچونی و فرهاد مجیدی اخراج شده تا از این حیث صاحب رکوردی منحصر به فرد گردد.

مدافع جنجالی آبی‌ها از زمان حضورش در استقلال به واسطه اخلاق خاص و گل‌های حساسش خصوصا در دربی نزد هواداران این تیم محبوبیت ویژه‌ای به دست آورد اما حالا به نظر می‌رسد که رفتارهای پرحاشیه او دیگر خسته کننده شده و شاید به همین دلیل است که در ماجرای اخیر خبری از حمایت هواداران از این بازیکن دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1092601 برچسب‌ها محمد دانشگر استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد دانشگر استقلال تهران فرهاد مجیدی محمد دانشگر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال