Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا راشکی روز پنجشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تسهیلات یادشده به ۱۰۴ واحد تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات از محل بند «ز» و «ب»  تبصره ۵ قانون بودجه با عاملیت بانک صنعت و معدن سیستان و بلوچستان و همچنین از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه با عاملیت صندوق کار آفرینی امید پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات پرداختی از سوی بانک صنعت و معدن به هر واحد تولیدی در راستای تبصره یادشده ۵۰ میلیارد ریال با سود و کارمزد ۹ درصد مجموعا ۶۸۸ میلیارد ریال به ۲۲ واحد صنعتی بود.

وی تصریح کرد: بانک کار آفرینی امید نیز از محل تبصره مذکور تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال با کارمزد چهار درصد به ۸۲ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در مجموع ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: لزوم توسعه اقتصادی پایدار و خدمت رسانی شایسته به مردم جنوب شرق کشورمان سبب شد تا شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان فعالیت خود را با توجه به اصول آمایش سرزمین و مطالعات منطقه‌ای، استراتژی کالبدی و توسعه صنعتی کشور آغاز کند.
این شرکت از همان ابتدا با سرلوحه قراردادن کیفیت خدمات، به کارگیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از مشاوران متخصص، در راستای توسعه متوازن صنعتی و رسیدگی بیشتر به مناطق محروم استان به ایجاد و ساخت زیربناها با رعایت ضوابط زیست محیطی پرداخت.
افزون بر ۶۰ درصد صنایع مستقر در سیستان وبلوچستان و ۵۰ درصد اشتغال بخش صنعت مربوط به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان تسهیلات بانکی رونق تولید توسعه ایران شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تسهیلات بانکی رونق تولید سیستان و بلوچستان تسهیلات بانکی رونق تولید توسعه ایران شهرک صنعتی اخبار کنکور سیستان و بلوچستان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت