Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@00:52:31 GMT

آمار عجیب از تقابل‌های پرسپولیس و نساجی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۶۰۷

آمار عجیب از تقابل‌های پرسپولیس و نساجی

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در آغاز هفته بیستم از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان نساجی خواهد بود. قائمشهری ها که پس از جذب ساکت الهامی به عنوان سرمربی طی هفته های اخیر نتایج مطلوبی کسب کرده اند، امیدوار به شکستن طلسم عجیب ناکامی در خارج از قائمشهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی در رقابت های این فصل از لیگ برتر، در ۷ دیدار خارج از خانه خود متحمل شکست شده و بدترین عملکرد را از این حیث به نام خود ثبت کرده است. علاوه بر این، نساجی تاکنون هرگز موفق نشده است در دیدارهای خود مقابل سرخپوشان کلین شیت کند و همواره دروازه این تیم مقابل پرسپولیس باز شده است.

در سوی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی نیز بهترین تیم در بازی های خانگی محسوب می شوند. آنها ۸ دیدار خانگی خود در استادیوم آزادی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و این دقیقا نقطه مقابل رکورد منفی نساجی است که در خارج از خانه بازی های زیادی را واگذار کرده است.

قائمشهری ها که با تغییر سرمربی خود در ۳ بازی گذشته برنده از زمین خارج شده اند، امیدوارند به روند ۶ پیروزی پیاپی پرسپولیس در استادیوم آزادی خاتمه دهند. باید دید در نهایت امروز چه نتیجه ای رخ خواهد داد و کدامیک از دو طرف می تواند آمار بهتری را ثبت کند.

پرسپولیس و نساجی امروز و از ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. شاگردان گل محمدی در صورت کسب پیروزی می توانند موقتا به صدر جدول صعود کرده و با روحیه خوبی راهی دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا شوند و نساجی نیز اگر موفق به شکست سرخپوشان شود، می تواند در صورت شکست رقبا، تا رده سیزدهم صعود کند.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1092604 برچسب‌ها پرسپولیس تهران لیگ برتر ایران نساجی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران لیگ برتر ایران نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند

مدافع تیم فوتبال نساجی تاکید کرد، دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در مصاف با شاگردان ساکت الهامی کار دشواری پیش رو دارند. - اخبار ورزشی -

امیر هوشمند در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیم فوتبال نساجی را مطلوب خواند و گفت: امسال نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد، ولی در چند بازی اخیر توانستیم چند نتیجه خوب بگیریم تا حداقل شرایط نساجی در جدول بهتر شود. برد برابر تراکتور می‌تواند از لحاظ روحی در ادامه لیگ به ما کمک کند و حالا آماده بازی بعدی با ذوب‌آهن می‌شویم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف تیم این است که در شش بازی آینده که همه آنها حکم فینال را دارند، بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی باعث شد تا نساجی در این فصل نتایج ضعیفی بگیرد، تصریح کرد: امسال اتفاقات فوتبالی علیه تیم ما بود و متأسفانه‌ فصلی آزاردهنده را پشت سر می‌گذاریم. خیلی‌ها در ابتدای فصل تصور می‌کردند با بازیکنانی که در اختیار داریم، جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود، ولی فوتبال روی خوشی به ما نشان نداد. دلایل مختلفی هم وجود داشت که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، ولی الان زمان مناسبی نیست تا در موردش صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آنها باید با استقلال و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی در قائمشهر روبه‌رو شوند، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم‌های ایران هستند که برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر دو تیم باید با نساجی در قائمشهر روبه‌رو شوند و شک نکنید که برابر تیم ما کار سختی دارند. ما شرایط سختی در جدول داریم و برابر استقلال و پرسپولیس محکوم به گرفتن امتیاز هستیم. این شش بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید تلاش کنیم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند