Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید صبری پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و عروسی، مسابقات و مراسم‌هایی که باعث تجمع شود، ممنوع است و برگزارکنندگان مراسم به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر برگزاری مراسم شادی و عزا یکی از دلایل عمده شیوع کرونا در شهرستان شادگان است.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: سامانه تلفن پلیس ۱۱۰ در اختیار شهروندان است که در این راستا از مردم درخواست می‌شود که محل تجمع شادی و عزا را گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبری پور گفت: از مردم خواهش می‌شود که کرونا را جدی گرفته و نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیش از پیش توجه داشته باشند.

کد خبر 5184404

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شادگان شیوع کرونا مراسم عزاداری جشن عروسی برخورد های تعزیراتی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان اردبیل انتخابات 1400 شهرستان کرج واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت اسلام هادی صاحبقرانی  در این مراسم  با گرامی داشت هفته معلم گفت: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محور‌ها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش  می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره  به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم

سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود