Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی و امور زیربنایی معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه نبود دسترسی آسان به پایتخت، مهمترین مشکل مردم ساکن در شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران است، گفت: تلاش می‌شود با رفع موانع، این دسترسی با استفاده از شبکه ریلی محقق شود.

سعید شیرکوند روز پنجشنبه درجریان بازدید از طرح‌های راه‌آهن در حوزه شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ساکن در شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا برای دسترسی آسان به پایتخت با محدودیت مسیر دسترسی مواجهند که رفع این مشکل جز با ایجاد شبکه حمل و نقل ریلی میسر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اجرای این طرح که سال‌ها به دلایل مختلف با تعویق مواجه شده بود، با تلاش دولت تدبیر و امید آغاز شد و هم اکنون مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌ها باید با قوت بیشتر، تحقق مطالبات مردم این مناطق را که در نزدیکی پایتخت قرار دارند، جدی گرفته و به سرعت مشکلات موجود در مسیر توسعه را مرتفع کنند.
شیرکوند بااشاره به اجرای ۲ تقاطع غیرهمسطح با راه‌آهن سراسری تهران- مشهد درحوزه شهرستان قرچک افزود: به منظور تکمیل این ۲ طرح، مشکلاتی بین دستگاهی وجود دارد که امید است با هماهنگی‌های لازم مرتفع شده و با تزریق به موقع بودجه، کام مردم در این ماه‌های پایانی نیز به خدمات دولت شیرین‌تر شود.
وی اظهار داشت: با بررسی آخرین مراحل انجام کار پروژه‌ها، موانع موجود در کارگروه‌های ملی و استانی مطرح می‌شود تا هر چه سریعتر این طرح تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.
معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: ارزیابی و رفع موانع تمامی پروژه‌های زیربنایی کشور در حال اجرا، در دستور کار قرار گرفته و با توجه به ماه‌های پایانی فعالیت دولت دوازدهم تلاش می‌شود تا با بازدیدهای میدانی، مشکلات موجود شناسایی و برطرف شود.
سعید شیرکوند در بازدید از شهرستان قرچک، از اجرای ۲ طرح تقاطع غیرهمسطح با راه‌آهن سراسری تهران- مشهد و شهرک صنعتی قرچک بازدید کرد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی

ایتنا - یک گروه کارشناسی توصیه کرد فرانسه باید استفاده از گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی را برای کودکان و نوجوانان محدود کند.
این گروه در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده جهانی نسبت به تاثیر منفی گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی بر ذهن‌ کودکان و نوجوانان، توسط امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه تشکیل شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این کارشناسان در گزارشی اعلام کردند کودکان زیر ۱۱ سال، باید از داشتن تلفن همراه منع شوند و استفاده از تلفن‌های هوشمند با قابلیت دسترسی به اینترنت، باید برای افراد زیر ۱۳ سال ممنوع شود. همچنین اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی باید برای کاربران زیر ۱۵ سال ممنوع شود و افراد زیر ۱۵ سال، فقط باید به پلتفرم‌هایی که اخلاقی تلقی می‌شوند، دسترسی داشته باشند. آنها گفتند قانونگذاران وظیفه دارند تصمیم بگیرند که چه پلتفرم‌هایی را می‌توان اخلاقی در نظر گرفت.

مکرون که به دنبال افزایش حمایت‌ها از خود در نظرسنجی‌های عمومی است، در ژانویه وعده داد پیش نویس قوانین سختگیرانه‌تری را برای محدود کردن زمان استفاده کودکان از گوشی و استفاده ازشبکه‌های اجتماعی معرفی کند. تلاش‌های او نشان‌دهنده نگرانی‌های روزافزون بین‌المللی در میان والدین، روان‌شناسان و سیاست‌گذاران است که فناوری‌های جدید ممکن است بیش از آنکه مفید باشد، به سلامت روان خردسالان، آسیب برسانند.

در این باره جراح کل آمریکا در سال میلادی گذشته، اعلام کرد شبکه اجتماعی می‌تواند به سلامت روان افراد کم سن و سال، آسیب عمیقی وارد کند و از شرکت‌های فناوری خواست از کودکان که مغز آنها در مراحل رشد حساسی است، حفاظت کنند.

این گروه کارشناسی که در آن، سروان موتون، متخصص مغز و اعصاب و آمینه بنیامینا، استاد روانپزشکی حضور دارند و همچنین شامل کارشناسان آموزش، حقوق و فناوری است، روز سه‌شنبه یافته‌های خود را به مکرون ارائه کرد.

در حال حاضر هیچ زمان مشخصی برای قانون جدید وجود ندارد و مشخص نیست که تا چه حد به توصیه‌های کارشناسان، عمل خواهد شد. این گروه اعلام کرد هر گونه حرکتی، باید بر تشدید قوانین برای شرکت‌های فناوری تمرکز کند. موتون در یک نشست خبری گفت: اینها کسانی هستند که در درجه اول مسئول هستند.

بر اساس گزارش رویترز، این گزارش همچنین نشان داد سپری کردن زمان طولانی در مقابل صفه گوشی، بر خواب کودکان تاثیر منفی می‌گذارد و یکی از عوامل چاقی مفرط آنها است. همچنین، شبکه اجتماعی می‌تواند خطر اضطراب و افسردگی را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان