Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:34:28 GMT

اجرای برنامه کلاس گویا در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۰۱۳

اجرای برنامه کلاس گویا در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

محمد محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره در راستای تحقق سند تحول بنیادین و ارتقاء کیفیت آموزش‌های قرآنی و یاددهی یادگیری در دوره پیش‌دبستانی و تقویت فرایند تعقل‌محوری به جای حافظه‌محوری و تقویت مهارت‌های زبانی کودکان و مهارت‌های جراتمندی، انتخاب‌گری، ادب و ارزش‌های اخلاقی برای یک‌هزار و ۸۵۴ نوآموز استان به صورت آزمایشی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کلاس گویا را مهمترین عامل تقویت مهارت‌های زبانی و زندگی در دوره پیش‌دبستانی و بهترین برنامه برای تحقق اهداف این دوره در راستای تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان و نوآموزان براساس سند تحول بنیادین عنوان کرد و گفت: همه مجریان باید نسبت به اجرای دقیق و علمی این برنامه تلاش داشته باشند تا در پایان سال یک ارزیابی دقیق و جامع برای تصمیم گیری در مورد گسترش این برنامه سال آینده انجام شود.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جدید۲۱۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول فراگیری علم و دانش هستند که از این تعداد ۱۰۶ هزار دانش‌آموز در پایه ابتدایی و پیش دبستانی هستند.

در سال تحصیلی جاری ۲۰ هزار نوآموز در سن بدو ورود به پیش‌دبستانی بودند که بیش از ۱۷ هزار نوآموز ثبت‌نام کرده‌اند و پوشش تحصیلی پیش دبستانی در استان ۹۰ درصد است.

برچسب‌ها معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس دوره پیش‌دبستانی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس دوره پیش دبستانی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس دوره پیش دبستانی چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری