Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@11:33:15 GMT

برخورد قانونی در انتظار اصناف خاطی کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۰۵۲

برخورد قانونی در انتظار اصناف خاطی کرونایی

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه، وی با تاکید براینکه دستگاه قضایی استان حمایت کاملی از دستورالعمل های ستاد کرونای استان دارد،اعلام کرد: در این راستا، غیر از مشاغل ضروری گروه یک که می توانند در شرایط قرمز کرونایی هم به فعالیت خود ادامه دهند؛ فعالیت سایر صنوف مجاز نیست.

 

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: بنابراین دستگاه قضایی استان به منظور اجرایی شدن مصوبات ستاد مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع گسترده تر بیماری با همکاری نمایندگان دستگاه های متولی نظارت های دقیقی بر فعالیت صنوف در پیک چهارم بیماری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: درصورتی که در این ایام واحد صنفی مجاز به فعالیت نباشد،اما همچنان به کار خود ادامه دهد به عنوان تخطی از رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا شناخته می شود و با آن واحد صنفی برخورد انجام می شود.

 

کرمی اضافه کرد: همچنین باتوجه به اینکه تخلف واحدهای صنفی ناشی از کوتاهی در انجام نظارت ها توسط صنفی است که در زیرمجموعه آن قرار دارند،برای همین با آن صنف مربوط هم برخورد صورت می گیرد.

 

وی یادآورشد: در این ایام علاوه بر برخورد با واحدهای صنفی متخلف، طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی با افرادی هم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و سلامت مردم را خطر بیندازند، برخورد خواهیم کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه دادستان شهرام کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،بر این اساس، از سه شنبه شب تا شنبه هفته آینده انتظار می‌رود بارش‌های رگباری بهاره همراه با وقوع تگرگ و صاعقه در محدوده هشدار سطح نارنجی باشد.
اوج فعالیت این سامانه بارشی برای روز‌های پنجشنبه و جمعه به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان همچون بانه، مریوان، سروآباد، کامیاران، سقز، سنندج، دهگلان پیش بینی شده است.
در پی فعالیت این سامانه، صاعقه و تگرگ، آبگرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و ریزش کوه دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی