Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@17:15:01 GMT

تجمع میلیاردرهای جهان در پکن

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۲۲۴

تجمع میلیاردرهای جهان در پکن

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه آمریکایی فوربز در گزارش امروز (پنج‌شنبه) خود نوشت پکن بیش از هر کشور دیگری در جهان میلیاردر دارد.

براساس لیست سالانه ثروتمندانِ نشریه فوربز در حال حاضر اکثر میلیاردرد‌های جهان در پکن زندگی می‌کنند. این شهر چینی سال گذشته ۳۳ نفر به لیست میلیارد‌های خود افزود و اکنون ۱۰۰ میلیاردر در آن زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیویورک آمریکا با داشتن ۹۹ میلیاردر برای ۷ سال رتبه اول را در این لیست کسب کرده بود.

بنابر اعلام این نشریه «شیوع ویروس کووید-۱۹ و پیشرفت شرکت‌های تکنولوژی و بورس این کشور به کسب این رتبه از سوی چین کمک کرده است.»

البته با آنکه چین اکنون از نظر تعداد میلیاردر‌ها رتبه اول را کسب کرده، همچنان نیویورک از نظر میزان بودجه افراد میلیاردر، با دارا بودن جمعا ۸۰ میلیارد، دلار رتبه اول را دارد.

ثروتمندترین فرد پکن در این لیست طراح اپلیکیشن «تیک تاک» عنوان شده است. امسال ثروت او حدود ۳۶ میلیارد تخمین زده شده است.

در مقابل ثروتمندترین فرد نیویورک مالک خبرگزاری بلومبرگ با حدود ۶۰ میلیارد دلار سرمایه اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پکن چین ثروتمندان جهان نیویورک آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان این ماهنامه در تلاش است با نگاهی و رویکردی ژرف‌نگرانه به اخبار، رویدادها و شخصیت‌های فرهنگی و هنری استان گلستان پرداخته و محمل و جایگاهی برای معرفی آنان و نقد و تحلیل و بررسی آثارشان باشد. نگاه و رویکردی که شوربختانه در بسیاری از استانهای کشور و از جمله در استان گلستان نیز دیده می‌شود که صرفا  و بیشتر به بازتاب اخبار و رویدادهای سیاسی و با مرتبط به مسایل سیاسی می‌پردازند. اما در میان، اندک نشریات و رسانه‌های مکتوب هستند که می‌کوشند نقد و بررسی بومی از شخصیت‌ها و دستاوردهای بومی داشته باشند.

در تازه ترین شماره ماهنامه جرجان می خوانیم:

روی جلد: معرفی و خوانش زندگی و  آثار ایرج تنظیفی، بنیانگذار مجسمه‌سازی مدرن با فلز مس در ایران که در بهمن ماه سال گذشته بدرود حیات گفت.

هم‌چنین، مدیرمسوول در سرمقاله این شماره‌ی نشریه تحت نامِ «جهان خانگی و جهان اجتماعی» به این نکته می‌پردازد که ایرانیان در سال‌های گذشته خواسته یا ناخواسته دوگانه‌ای را ساخته‌اند که رفتارهای درون خانه و خانواده با رفتارهای بیرون از خانه‌ی آن‌ها، تفاوت‌های بعضا چشمگیری دارد.

در صفحه خبر پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در استان و پیام استاندار گلستان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، منتشر شده است.

در صفحه نقد و نظر اما، یادداشت‌هایی با عنوان «شعار سال» منشور جهت‌دهی مسوولان به اولویت‌های کشور به قلم عبدالرسول جوادی بالاجاده و مبانی و وجوه حقوق شهروندی به قلم تهمینه صفرخانی را می‌خوانیم.

در دوصفحه‌ی «مشاهیر» این نشریه به معرفی هنرمند جهانی اهل گرگان استاد حجت‌الله شکیبا پرداخته است؛ یک معرفی پر و پیمان و خواندنی.

در صفحه‌ی ادبیات ماهنامه جرجان، سخنرانی دکتر مجتبی طالبی تحت عنوان لزوم تولید آثار ادبی ‌و هنری از اندیشه‌های شیخ اشراق منتشر شده است.

هم‌چنین در صفحه‌ی گردشگری، به قلم زهرا بهرامی خبرنگار باسابقه‌ی استان گلستان یادداشتی منتشر شده است با نام: ضرورت توسعه بازارچه‌های دایمی صنایع دستی در استان گلستان

و در صفحه آخر نیز اشعار چند تن از شاعران استان گلستان که در انجمن شعر گرگان عضویت و شعرخوانی دارند، منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • تصاویر جذابی که از سلنا گومز در خیابان‌های نیویورک لو رفت + تصاویر
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد