Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@02:19:38 GMT

امباپه از رکورد تیری آنری عبور کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۲۶۰

امباپه از رکورد تیری آنری عبور کرد

ستاره جوان تیم فوتبال پاری سن ژرمن با گلزنی برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا از رکورد اسطوره فوتبال فرانسه گذشت.

به گزارش مشرق، چهارشنبه شب در چارچوب بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال پاری سن ژرمن با درخشش کیلیان امباپه ستاره جوان خود با نتیجه ۳ بر ۲ از سد بایرن‌مونیخ گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار امباپه ستاره ۲۲ ساله پاریسی‌ها ۲ گل به ثمر رساند و به این ترتیب از رکورد تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا عبور کرد.

۲ گلی که امباپه برابر بایرن به ثمر رساند هشتمین گل او در چهار بازی از رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسید. در واقع هیچ بازیکن فرانسوی نتوانسته است در یک فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان ۸ گل به ثمر برساند.

از سوی دیگر امباپه در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا تاکنون ۱۳ گل به ثمر رسانده است که به این ترتیب از رکورد پیشین آنری در تمام دوران بازی اش در این رقابت‌ها عبور کرد. امباپه فقط چهار سال در این رقابت‌ها حضور داشته است.

فارغ از هر نتیجه‌ای که پاری سن ژرمن در بازی برگشت هفته آینده به دست بیاورد، امباپه در این فصل خود را به عنوان بازیکن بزرگ بعدی جهان فوتبال اثبات کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا امباپه بایرن مونیخ پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله الخلیفی به خبرنگار: هیچی فوتبال نمی‌فهمی!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی دورتموند به میدان رفت و با یک گل در این بازی شکست خورد تا از صعود به دیدار فینال این مسابقات بازمانده باشد.

حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان در حالی رخ داد که آنها آمار باورنکردنی ۳۰ شوت در چهارچوب را به ثبت رساندند اما نتوانستند دروازه حریف را در این بازی باز کنند و بسیاری معتقد هستند که بدشانسی یکی از دلایل اصلی غیبت آنها در فینال لیگ قهرمانان است.

با این حال، پاری سن ژرمن بازی خوبی ارائه کرد و به نظر می‌رسد که الخلیفی هم از عملکرد تیمش راضی بود و همین موضوع باعث شد که مطرح شدن سوالی درباره آینده و وضعیت انریکه به شدت باعث خشم و عصبانیت او شود.

رییس باشگاه پاری سن ژرمن در پاسخ به این سوال گفت:« این سوال جدی است؟ صادقانه، هیچی از فوتبال می‌دانی و می‌فهمی؟ ما در حال ساختن پروژه‌ای طولانی مدت با جوان‌ترین بازیکنان در اروپا هستم و آینده روشن خواهد بود. به این مسیر ادامه خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • کرگر: رئال مادرید همیشه من را متحیر می‌کند؛ کاری که مدام انجام دهی اسمش شانس نیست
  • تیری آنری: رئال مادرید همینه، هیچ شانسی در کار نیست!
  • تیری آنری: کیلیان ام باپه بهترین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن است و جای بحث هم ندارد
  • عکس‌| واکنش معنادار امباپه به سوالی درباره رئال مادرید
  • واکنش معنادار امباپه به سؤال بدموقع یک خبرنگار + فیلم
  • امباپه: تلاش‌مان برای سربلند کردن هواداران‌ کافی نبود
  • خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس
  • حمله الخلیفی به خبرنگار: هیچی فوتبال نمی‌فهمی!
  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • امباپه در آخرین فصل پاریسی خود، طعم ناکامی در اروپا را چشید