Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@08:38:23 GMT

شکافتن قلب جوان همدانی وسط خیابان / بازداشت قاتل در کرج

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۳۰۶

شکافتن قلب جوان همدانی وسط خیابان / بازداشت قاتل در کرج

چپ چپ نگاه کردن  جوان همدانی منجر به قتل شد.

به گزارش رکنا، شاهد این قتل در همدان گفت: به اتفاق پسرعم ام ( جوان ۳۰ساله ) برای خرید سیگار به مغازه سیگار فروشی درجاده مزدقینه همدان رفتیم ، ضارب از قبل در مغازه حضور داشته و به علت چپ چپ نگا کردن با ما درگیر می شود و از کمر خود چاقو بیرون می آورد و ضرباتی به سینه پسرعمه من وارد می کند و سپس ضرباتی به مچ دست می زند از محل متواری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل جوان همدانی با چاقو

متاسفانه جوان ۳۰ ساله جان به علت خون ریزی جان خود را از دست می دهد و قاتل که متواری شده بود با تحقیقات پلیسی در مخفیگاه خود در کرج دستگیر می شود .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل کرج اخبار حوادث قاتل قتل در کرج سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا بی خانمان ها آسیب های اجتماعی زنان بی خانمان زن معتاد قیمت قتل ایرانی جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • غیرتی که در خون غلتید
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید