Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@08:46:38 GMT

واکنش نماینده تبریز به شکایت وزارت کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۰۹۸

واکنش نماینده تبریز به شکایت وزارت کشور

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایسنا، احمد علیرضابیگی در صفحه شخصی خود در توییتر، با استقبال از شکایت وزارت کشور گفت که سابق بر این زنگنه، نوبخت، آخوندی و پوری‌حسینی نیز از وی شکایت کرده بودند. 

وی ابراز امیدواری کرد که با این شکایت و به بهانه محاکمه وی این امکان فراهم شود تا مردم در جریان آنچه واقعیت های تلخ حوادث آبان ۹۸ خواند قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی مجلس تاکید کرد: بنده همچنان بر ضرورت استیضاح وزیر کشور پافشاری می‌کنم و اجرای ماده (۲۲۱) آیین‌نامه داخلی مجلس را خواستارم ضمن اینکه در دوره دهم مجلس نیز جزو متقاضیان استیضاح وی بودم.از ابتدای شکل گیری مجلس یازدهم نیز بار دیگر درخواست استیضاح وزیر کشور را با رعایت تشریفات مربوطه به هیأت رئیسه تقدیم کردیم اما متأسفانه این موضوع در فراموش خانه هیأت رئیسه خاک می‌خورد.

شکواییه وزارت کشور علیه نماینده تبریز

به دنبال این تذکر محمد جواد کولویند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس که در دوره دهم ریاست کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها را نیز عهده دار بود با رد اظهارات علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: این ادعاهای گزاف و نسبت های خلاف واقع در حالی از تریبون مجلس مطرح می شود که در جریان حوادث مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و از جمله در روند مدیریت بحران های مختلف طبیعی مثل زلزله، بازسازی نوسازی مناطق سیلزده و مقابله با موضوع کرونا و برگزاری موفق چندین دوره انتخابات، ورود وزیر کشور، ورود بسیار موفقی بوده است.

وی همچنین افزود:واقعیت امر این است که متاسفانه آقای علیرضا بیگی از دوره دهم مجلس با مساله قیمت بنزین با حب و بغض برخورد کرده است و موضعی از سر کینه و عناد با وزیر کشور دارد. با عطف نظر به این واقعیت ها، وزارت کشور بیش از این، نمی تواند هتک حرمت ها و تشویش اذهان عمومی که این نماینده در حال انجام آن است را ملاحظه و بی تفاوت باشد و به منظور صیانت از واقعیت ها، پیگرد قانونی نماینده مورد نظر، قطعاً دنبال خواهد شد.

کد خبر 593816 برچسب‌ها وزارت کشور حوادث آبان 98 مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور حوادث آبان 98 مجلس شورای اسلامی وزارت کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود ده‌نمکی با حضور در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده به برخی سوالات و حواشی پیرامون فعالیت‌هایش پاسخ داد. ده نمکی با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد توضیح داد که از من برای وزارت ارشاد برنامه خواستند، من گفتم موقعیت پادشاهی‌ام را با وزارت عوض نمی‌کنم.»

کد خبر 846654 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی