Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث طرح‌های گردشگری در دماوند برای ایجاد اشتغال موثر است.

سیداحمد رسولی‌نژاد صبح پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات تولیدکنندگان و گردشگری دماوند که با حضور مهدی حیدری، فرماندار دماوند، فصاحت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران و نمایندگان استانی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی، تعاون روستایی و امور عشایری استان تهران در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این قبیل نشست‌ها به صورت تشریفاتی نیست، ما منتظر وقوع تحولات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی نژاد بیان داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب، باید شاهد انقلاب اقتصادی در بخش‌های مختلف باشیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عمده مشکلات ما مربوط به مصوبات و بخشنامه‌ها است گفت: بحث ملی شدن اراضی از جمله مشکلاتی است که ایجاد شده است.

وی عنوان داشت: در برخی از روستاها بخشی از نقاط مسکونی به عنوان اراضی ملی شناخته شده که این موضوع برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده و لازم است تجدیدنظری در این خصوص صورت گیرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه دامداران همه گروه‌های دامدار باید تحت پوشش قرار گرفته و از شرایط استفاده از خوراک دام بهره‌مند شود.

رسولی نژاد بیان داشت: با توجه به موضوع شعاع ۱۲۰ کیلومتر و عدم امکان فعالیت برخی صنایع در شهرستان دماوند، احداث طرح‌های گردشگری در راستای ایجاد اشتغال مؤثر خواهد بود.

برچسب ها: دماوند ، فیروزکوه ، رسولی نژاد لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NtG

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دماوند فیروزکوه رسولی نژاد رسولی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه  توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای 171 نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با بیان اینکه  برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ  2 میلیارد و 108 میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود 100 ، 150 و یا 200 میلیون تومان بوده که با سود 4 و 7 درصد و بازپرداخت 7 ساله اعطا شده است. 

وی با بیان اینکه از این تعداد دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغلهای ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان ، میوه فروشی، خواربار فروشی ، کشاورزی و دامداری است. 

دیگر خبرها

  • «با مردم»، نماهنگ جدید مهدی رسولی منتشر شد + دانلود
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد