Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مهدوی، روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران با بیان اینکه ورود خودروهای سواری شخصی غیربومی به تبریز ممنوع است، افزود: پس از طی این مدت خروج خودروهای سواری شخصی بومی از تبریز ممنوع است.

وی اظهار داشت: فعالیت اتوبوس‌های خط ویژه BRT و خط واحد در داخل شهر به مدت ۲ هفته تعطیل بوده و تاکسی‌ها با حداقل ظرفیت و مترو با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تبریز گفت: مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در شهرهای با وضعیت قرمز فقط مشاغل ضروری گروه یک به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند و مشاغل گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تعطیل خواهند بود.

مهدوی، ادامه داد: گروه شغلی یک شامل تمام گروه‌های امدادی و درمانی، گروه‌هایی که برای تامین مایحتاج و ارزاق مردم فعالیت دارند و شغل های خدمات اضطراری هستند.

وی یادآوری کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای قرمز از زمان اعلام این وضعیت باید مشاغل گروه شغلی دو شامل بوستان‌ها، مراکز تفریحی، پاساژها، بازارهای سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ (مال‌ها)، بازارهای موقت روز و محلی، مراکز شماره گذاری و خرید و فروش خودرو، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، مراکز فروش لوازم آرایشی، فرش و موکت، کفپوش، لوازم خانگی، حوله، مبلمان، در و پنجره، لوازم کادویی، نوشت افزار، ظروف، کتاب و محصولات فرهنگی، آتلیه عکاسی، مشاوران املاک، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها، کافی شاپ‌ها، باشگاه‌ها و مراکز فروش ملزومات بدنسازی، مراکز فروش انواع پوشاک، طلا و جواهر، نقره، کالاهای دست دوم، سمساری‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری، قنادی و شیرینی پزی‌ها، مراکز فروش آب میوه بستی و مشاغل مشابه و آموزشگاه‌های رانندگی باید تعطیل باشند.

فرماندار تبریز گفت: همچنین مشاغل گروه سه شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، بنگاههای املاک و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری باید تعطیل باشند.

مهدوی، با بیان این‌که آیین‌های مذهبی و فرهنگی در وضعیت قرمز تعطیل است، افزود: در این شرایط نیازمند همراهی مردم هستیم و مراسم‌های جمعی در ماه مبارک رمضان برگزار نمی‌شود و برای شب‌های قدر نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی یادآوری کرد: آرامستان‌ها نیز در این مدت تعطیل بوده و غذاخوری‌ها نیز فقط به صورت بیرون بر اجازه فعالیت دارند و ادارات و سازمان‌های خدمات رسان نیز باید با ۵۰ درصد ظرفیت و سایر ادارات و شرکت‌ها با یک سوم پرسنل فعالیت کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز محدودیت های کرونا اخبار کنکور مراکز فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است