Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@23:58:27 GMT

۱۹ کودک متکدی به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۱۴۹

۱۹ کودک متکدی به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند

وکیلی گفت: ۱۹ کودک متکدی در سال گذشته از سطح شهر سنندج جمع‌آوری شدند و با اخذ تعهد تحویل خانواده‌هایشان داده شدند.

صلاح‌الدین وکیلی مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: یکی از آسیب‌های اجتماعی وجود متکدیان در معابر سطح شهر است که بعضاً موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: با هدف کاهش پدیده زشت تکدی‌گری در سطح شهر طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان بصورت مستمر اجرا خواهد شد.

 

مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از ساماندهی 243 متکدی در سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد 161 نفر مرد و 82 نفر نیز زن بودند.

 

وکیلی بیان کرد: سال گذشته 143 نفر از متکدیان جمع‌آوری شده متعهد به ترک تکدیگری شدند و با توجه به اینکه 8 نفر از متکدیان از شهرها و استان‌های همجوار بودند با اخذ تعهد کتبی به شهرهای محل سکونتشان انتقال داده شدند.

 

وی اعلام کرد: 68 نفر از متکدیان به دلیل نداشتن سرپناه در مجتمع اسکان داده شده و دو نفر از آنان به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی و سه نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

 

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج افزود: 19 کودک متکدی هم از سطح شهر در سال گذشته جمع آوری شده که با اخذ تعهد تحویل خانواده‌هایشان داده شدند.

 

وکیلی افزود: اطلاعات متکدیان جمع آوری شده در سامانه آسیب دیدگان اجتماعی بطور کامل ثبت خواهد شد.

 

وی از همکاری مراجع قضایی، نیروی انتظامی و دستگاههای حمایتی در راستای اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری شهروندان بتوانیم در راستای کاهش پدیده زشت تکدیگری در سطح شهر گام برداریم.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمع آوری متکدیان کودک متکدی شهرستان سنندج جمع آوری و ساماندهی متکدیان داده شدند سال گذشته سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلک پورشه خالی شد

پورشه کاهش سود ۳ ماهه اول را به دلیل افزایش هزینه‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی پورشه از کاهش ۳۰ درصدی سود عملیاتی در سه ماهه اول خبر داد و به سرمایه‌گذاری بیشتر در آنچه که این خودروساز لوکس آلمانی بزرگترین سال عرضه محصولات خود در تاریخ نامیده است، اشاره کرد.

سود عملیاتی در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ به ۱.۲۸ میلیارد یورو (۱.۳۷ میلیارد دلار) رسید، در حالی که فروش برای این دوره به ۹.۰۱ میلیارد رسید که از ۸.۷۷ میلیارد پیش بینی شده بود.

اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه در بیانیه‌ای گفت: «ما در وضعیت چالش‌برانگیز، در مسیر خود باقی می‌مانیم و با قاطعیت راهبرد خود را دنبال می‌کنیم.»

خودروسازان آلمانی در تلاش هستند تا تقاضای چین را احیا کنند، به طوری که تحویل به بزرگترین بازار آنها در مقابل رقبای بی ام و و مرسدس کاهش یافته است و پورشه ۲۴ درصد کاهش در تحویل سه ماهه ثبت کرده است. مدیر مالی پورشه، اظهار کرد در حالی که تقاضا در چین همچنان به چالش کشیده می شود، این شرکت با دوری از جنگ قیمتی که بازار محلی را در بر گرفته است، حاشیه سود را به خطر نمی اندازد.

بر اساس گزارش رویترز، این گروه چشم انداز سال ۲۰۲۴ خود را برای حاشیه سود ۱۵ تا ۱۷ درصدی در سال ۲۰۲۴ حفظ کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • قلک پورشه خالی شد
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟