Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از افزایش شهرهای قرمز کرونا، فهرست مشاغل سطح ۱، ۲، ۳ و ۴ و نحوه فعالیت این مشاغل اعلام شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ در حال حاضر 257 شهرستان کشور در وضعیت قرمز کرونا، 129 شهرستان در وضعیت نارنجی، 51 شهرستان در وضعیت زرد و فقط 11 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دیدن فهرست رنگ‌بندی شهرها، اینجا کلیک کنید.

در شهرهایی که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، از زمان اعلام وضعیت قرمز، به مدت دو هفته مشاغل گروه 2، 3 و 4 تعطیل خواهند بود و تنها مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت خواهند بود.  در شهرهای نارنجی مشاغل گروه سه و چهار تعطیل خواهند بود. در شهرهای با وضعیت زرد، تنها فعالیت مشاغل سطح 4 ممنوع است.

فهرست مشاغل گروه یک، دو، سه و چهار در تصویر زیر آمده است.

 

 

 

جرئیات تعطیلی مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی