Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@23:05:06 GMT

شناسایی 17گلوگاه فساد در تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۳۲۰

عباس پاشا ضمن تاکید بر ارتقا پاسخگویی، شفافیت و مقابله با گلوگاه‌های فساد در نظام اداری گفت: در این زمینه ۱۷ گلوگاه فساد شناسایی شده است. ناطقان: غلامرضا عباس‌پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به لزوم اصلاح و بازنگری در ساختار دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: تراکم جمعیت در استان تهران زیاد است و ساختار متناسب با جمعیت نیست؛ از اینرو از مدیران دستگاه‌ها انتظار می‌رود با همکاری استانداری و سازمان توسعه و مدیریت استان از دستگاه‌های ملی مطالبه داشته باشند؛ ضمن اینکه برای واگذاری وظایف از سطوح ملی به استانی و از استانی به شهرستانی اقدام شود چراکه سبب تسهیل و تسریع امور می‌شود و افزایش اعتماد اجتماعی را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی باید تسریع شود چراکه کاهش تردد و سفر‌های درون شهری و قطع زنجیره کرونا را به دنبال دارد؛ در همین راستا ارائه استعلامات به صورت الکترونیکی و بر روی سامانه سیتاد به عنوان سامانه یکپارچه دولت باید صورت گیرد.

عباس‌پاشا گفت: شایستگی در انتصابات اولویت دارد و بر اساس مصوبه هیئت وزیران و تأکید استاندار تهران هر گونه انتصابات در شهرستان‌ها باید با هماهنگی فرمانداران صورت گیرد؛ به علاوه بهبود در نظام فناوری‌ها و تحقق شعار سال با احصا و آسیب شناسی در حوزه کسب‌و‌کار صورت گیرد که این امر نیازمند زیرساخت در حوزه ارائه خدمات است.

وی با اشاره به ضرورت صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری و تکریم ارباب رجوع ادامه داد: ملاقات مدیران با ارباب رجوع به صورت هفتگی مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه ارتقا پاسخگویی، شفافیت و مقابله با گلوگاه‌های فساد در نظام اداری مورد تأکید است که در این زمینه ۱۷ گلوگاه فساد شناسایی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران به اهمیت جشنواره شهید رجایی و لزوم ارتقا اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها در راستای تحقق شاخص‌های جشنواره شهید رجایی اقدام کنند؛ به علاوه در راستای ارتقا کمی و کیفی ۳۲۰ مرکز رفاهی و نمازخانه‌ها اقدامات مختلفی صورت گرفته است.

عباس‌پاشا همچنین تأکید کرد: برای قطع زنجیره انتقال کرونا مدیریت محدودیت‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دورکاری، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از عادی انگاری ضرورت دارد و باید با دقت پیگیری شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: گلوگاه فساد ، ترهان ، شناسایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گلوگاه فساد شناسایی استاندار تهران گلوگاه فساد عباس پاشا دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران گفت: استان اردبیل در یک سال گذشته با فعالیت‌های متنوع و ارزشمند توانسته در بین ۲۳ استان کشور رتبه برتر را به دست آورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی افشار بعد از ظهر امروز در همایش بین‌المللی و ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمان در دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار داشت: ما فعالیت‌های خوبی را در استان اردبیل با همراهی هیأت علمی توانمند در حوزه ورزشی شاهد هستیم و شاخه اردبیل توانسته جایگاه ممتازی را در سال‌های اخیر در فعالیت‌های ورزشی و مدیریت شکل گرفته رقم بزند.

وی تصریح کرد: از سال 91 انجمن مدیریت ورزشی کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 23 استان کشور فعالیت متنوعی را انجام می‌دهد و جز انجمن‌های موفق و در تراز برتر کشور است.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران گفت: رویکرد این انجمن تعالی‌بخشی در عرصه مدیریت ورزشی است تا در ابعاد مختلف بتوان خروجی و نتایج مناسبی را از اقدامات و فعالیت‌‌های سالم‌سازی فضای اداری و سازمانی انجام داد.

افشار افزود: این همایش که برای دومین سال متوالی در اردبیل و در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، فرصتی را فراهم کرده تا محققان و دانشجویان حضور پرشور و نشاطی را داشته باشند تا ما بتوانیم از مقالات و تحقیقات برجسته برای کاربردی شدن، چاپ کتاب و نشریه را در اولویت قرار دهیم.

وی اثربخشی این رویدادها را در سطح جامعه یادآور شد و خاطرنشان کرد: خروجی چنین رویدادهایی باید ملموس و اثرگذار در رفتار و حرکات گروه‌های مختلف باشد و به یقین ورزش می‌تواند عنصر سلامت روحی و جسمی باشد.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران تأثیرگذاری فعالیت‌های علمی انجمن را در تصمیم‌گیری‌های ورزشی کشور در سطوح مختلف یادآور شد و اضافه کرد: با توجه به اینکه هیأت مدیریت ورزشی در دست نیروهای توانمند و با سابقه ورزش و جوانان است، ما سعی می‌کنیم تا نتایج برنامه‌ها و خروجی فعالیت‌ها را در تصمیمات سطح ملی شاهد باشیم و از این ایده‌های ارائه شده به بهترین شکل استفاده شود.

افشار در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انجمن مدیریت ورزشی کشور سعی می‌کند تا در طول سال با برگزاری کلاس‌های آموزشی، چاپ و نشر کتاب، نشریه و ارائه مقالات مختلف وظیفه و رسالت خود را در توسعه و گسترش فعالیت‌های تربیت بدنی انجام داده و به سالم‌سازی فضای اجرایی و اداری کشور کمک کند.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران حمایت همه‌جانبه از استان‌ها را در توسعه چنین فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی یادآور شد و ادامه داد: در سال‌های آینده این همایش‌ها در سطح بین‌المللی و با دعوت از اساتید مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در این همایش پیام رییس انجمن مدیریت ورزشی کشور که به دلایلی مختلف امکان حضور در این همایش را نداشت، قرائت و خوانده شد.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • توسعه پایدار بر مبنای حفاظت محیط زیست صورت گیرد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی