Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دیدار وگفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در دیدار با  عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان که روز پنج شنبه درتهران  انجام گرفت با اشاره  به تجهیز ۲۰ مکان ورزشی در دو شهرستان کوهدشت و خرم آباد   با استفاده از اعتبارات امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ووزارت کشور،اظهارکرد:  این برنامه  در ۴ شهرستان دیگر استان در سال ۱۴۰۰  با کمک دفتر امور اجتماعی استانداری و تلاش در جهت توجه به مناطق روستایی و عشایری و احداث زمین های چمن و تجهیز خانه های ورزش روستای ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمت الله امان الهی افزود: برای توسعه ورزش در سطح روستاهای لرستان نیازمند  توجه بیشتر و آماده تجهیز خانه های بیشتری در روستاها هستیم که امیدواریم  توسط وزارت ورزش وجوانان  تامین اعتبار شود.

 او با بیان  اینکه در حوزه همگانی تحولی چشمگیر در استان ایجاد کردیم ،تصریح کرد:  علاوه بر اینکه همه هیئتهای ورزشی استان  را موظف کرده ایم که کمیته های همگانی و کمیته فرهنگی را فعال کنند واز فضای مجازی جهت توسعه و ترویج ورزش در خانواده ها استفاده کردیم ؛همچنین موفق شدیم در لیگ تندرستی به لیگ برتر کشور صعود کنیم و خرم آباد در بین ۵۰۰ شهرستان کشور در رتبه ۲۰ قرار گیرد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان بیان کرد: در توزیع بسته های معیشتی و برگزاری کنگره  ملی ۶۳۰۰  شهید  استان دستگاه ورزش وجوانان لرستان  عملکرد موفق و چشمگیری داشته است .

همچنین در این دیدار دکترعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش وجوانان با بیان اینکه شهرداری ها باید  پیش بینی اعتبار لازم جهت همگانی کردن ورزش را  انجام دهند تاکید کرد: باید هیئت های همگانی شهرستانها فعال تر و با شهرداری ها و سایر دستگاه‌های مرتبط تعامل برقرار کرده و در جهت همگانی کردن ورزش مشارکت داشته باشند. 

او افزود:در سال ۱۴۰۰ به دنبال برگزاری یادواره های  شهدای ورزش در استان‌ها هستیم  که لرستان نیز اعلام آمادگی جهت برگزاری این یادواره اعلام کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دکتر احمدی ورزش همگانی هیئت همگانی امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس پلیس فتای لرستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در جریان رصد و پایش فضای مجازی و اجرای طرح برخورد با فروش سوالات و تجهیزات تقلب در کنکور و امتحانات نهایی، کارشناسان پلیس فتا لرستان فردی را که اقدام به فروش ابزار‌هایی برای تقلب در امتحان به فروش می‌رساند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرگرد حسین سپه وند با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، افزود: این گونه افراد با انتشار آگهی در شبکه‌های مجازی و سایت‌های واسط خرید و فروش، اقدام به فروش سوالات و تجهیزات تقلب کنکور به قربانیان کرده و ضمن این که سعی می‌کنند نظم کنکور و عدالت برگزاری کنکور سالم بین داوطلبان را برهم بزنند، تنها به دنبال کلاهبرداری و کسب منفعت برای خود بوده و طبق تحقیقات بعمل آمده هیچ گونه دسترسی به سوالات کنکور و امتحانات نهایی ندارند و به هیچ عنوان نباید ادعای آن در این خصوص را باور کرد.

سپه وند با بیان اینکه فروش هر گونه تجهیزات تقلب که عدالت و رقابت سالم بین داوطلبان امتحانی را به خطر بیاندازد جرم است، گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی فروشنده این تجهیزات را در شهرستان خرم آباد شناسایی و پس از اخذ مجوز‌های قضایی لازم، ایشان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: خرید و فروش هرگونه تجهیزات برای تقلب در امتحانات کنکور جرم بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد قضایی صورت خواهد گرفت، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مواجه با اینگونه جرائم در فضای مجازی با مرکز فوریت‌های پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و کارشناسان ما در پلیس فتا را جهت برخورد قانونی با آن‌ها در جریان بگذارند.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی