Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که از امروز (پنجشنبه 19 فروردین ماه) در شهر پلودیو بلغارستان آغاز شده است.

بر همین اساس نتایج نمایندگان کشورمان در صبح روز نخست این رقابت ها به شرح زیر است:
کشتی فرنگی:
در وزن 63 کیلوگرم، آرمین محب ثابت در دور نخست مقابل ویچف از بلغارستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و باید منتظر حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل باشار از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ماکسیموویچ از صربستان و نوربوسینوف از قزاقستان مصاف خواهد رفت.

کشتی آزاد:
در وزن 79 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آبدیگابار از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با ساکایف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

همچنین قرعه کشی 2 نماینده دیگر کشورمان برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:
کشتی فرنگی:
در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست استراحت می کند و در دور بعد به مصاف آوندانو از ونزوئلا می رود. در این وزن 14 کشتی گیر حضور دارند.

کشتی آزاد:
در وزن 74 کیلوگرم که 15 نفر شرکت کرده اند، جمال عبادی در دور اول به مصاف موسابکوف از قزاقستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان گامکرلیدزه از گرجستان و زاکاریف از اوکراین مصاف می دهد.

در نهایت این رقابتها روز 22 فروردین ماه با معرفی نفرات اوزان مختلف در پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی جام نيكولای پتروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، مهدی کریمی (2 بار) و علی اصغر حسن‌زاده در این بازی برای ایران گل زدند.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899104

دیگر خبرها

  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت