Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:28:03 GMT

جدول کشتی‌گیران اوزان ۸۷ و ۷۴ کیلوگرم مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۸۴۸

جدول کشتی‌گیران اوزان ۸۷ و ۷۴ کیلوگرم مشخص شد

به گزارش ایرنا، در کشتی فرنگی و در وزن ۸۷ کیلوگرم «مهدی فلاح» در دور نخست استراحت می کند و در دور بعد به مصاف آوندانو از ونزوئلا می رود. در این وزن ۱۴ کشتی گیر حضور دارند.

همچنین در کشتی آزاد و در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۵ نفر شرکت کرده اند، «جمال عبادی» در دور اول به مصاف موسابکوف از قزاقستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان گامکرلیدزه از گرجستان و زاکاریف از اوکراین مصاف می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که در کشتی فرنگی و در وزن ۶۳ «آرمین محب ثابت» در دور نخست مقابل ویچف از بلغارستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و باید منتظر حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز «علی ارسلان» پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل باشار از ترکیه با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ماکسیموویچ از صربستان و نوربوسینوف از قزاقستان مصاف خواهد رفت.

همچنین در وزن ۷۹ کیلوگرم  کشتی آزاد «حمیدرضا زرین پیکر» پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آبدیگابار از قزاقستان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با ساکایف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

برچسب‌ها کشتی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر کشتی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خراسان شمالی مهد کشتی با چوخه است و پهلوانان زیادی از این خطه برای کشور در میادین ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده اند.
چوخه واژه‌ای کردی و نام لباسی است که کشتی گیران این رشته به تن می‌کنند که از شنل کوتاهی که کشتی گیران آن را با شال سفیدرنگی محکم می‌کنند تشکیل شده و از آنجا که این کشتی از قدیم در بین عشایر کرد شمال خراسان مرسوم بوده به نام کشتی باچوخه معروف شده است.
کشتی سنتی باچوخه خراسان شمالی سال ۸۷ به‌عنوان میراث معنوی به شماره ۳۰ در فهرست آثار ملی میراث ناملموس ثبت شد.

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟